Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 nå har jeg ventet på sykepengene mine i over en uke... de skulle vært på konto 2april... men nav hadde gjort en feil, og skulle overføre dem til meg, men de kommer jo aldri!!! sitter her med 11kr på kontoen min, og så kommer det ikke inn penger.... helvete! skikkelig hormonell og jævlig her, så det gjør det ikke noe bedre.... har ringt dem mye, men ingenting skjer! er det nav jeg skal sende purringene mine til?? skal jo på behandling på sykehuset i dag, men har jo ikke råd til parkeringen en gang..... vet ikke hva jeg skal gjøre nå...
2måsøte Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei Hadde samme "problemet", og tok kontakt med NAV. Alle sykepenger utbetales etterskuddsvis og i slutten av hver mnd. Det er kun de "nye" sykmeldte som får penger tidlig i mnd, for tidligere. Så de pengene vi fikk 18.3 var sykepengene for mars. 25. april kommer sykepengene for april... Men det er jo et byråkrati....
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 men jeg fikk jo bare halvparten av det jeg skal ha 18mars... og de sier jo at det skal sendes nye sykepenger til meg... hmmm... må vel høre hva de sier når de ringer til meg....
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Det tar 2-3 dager fra de sender pengene til de er på konto...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå