ajate *høygravid* Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Trodde jeg ville være mer rolig med barn nr to, men neida er litt nervøs og veldig spent! Flere som skal på UL?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Skal i morgen jeg og kjenner at jeg er veldig nervøs og spent.
ChellBell - har født! Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Kjenner til den følelsen! Lykke til Det er sååå godt når det er overstått og man får se at alt er bra med bebisen )
elin og gutta;) Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 var spent her på morgnen og.... men det gikk så bra at:) vi skal ha en liten guttebaby, og jeg måtte bare kjøpe noen nusselige klær da vi var ferdige. terminen ble flyttet bare 4 dager, og det er jeg fornøyd med. ikike lett å vite noe om el kort etter en sa, så det var veldig ca følte jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå