Gå til innhold

Spent på UL i dag!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg ville være mer rolig med barn nr to, men neida er litt nervøs og veldig spent!

 

Flere som skal på UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal i morgen jeg og kjenner at jeg er veldig nervøs og spent.

Skrevet

Kjenner til den følelsen! Lykke til :) Det er sååå godt når det er overstått og man får se at alt er bra med bebisen :o)

Skrevet

var spent her på morgnen og.... men det gikk så bra at:)

vi skal ha en liten guttebaby, og jeg måtte bare kjøpe noen nusselige klær da vi var ferdige.

terminen ble flyttet bare 4 dager, og det er jeg fornøyd med. ikike lett å vite noe om el kort etter en sa, så det var veldig ca følte jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...