Ksenia & Anjem Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Snitter til 20 voksne (5 per pers) kom på bare 1800 kr ,- ) De lager de på søndag OG kjører de samme dag..
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Ja det var ikke værst nei:) Hvor var dette ?
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Der har jeg vært og spist :)god mat der:) Ser veldig bra ut:)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Mortenskro har utrolig god mat også har hørt om mange som har vært veldig fornøyde med dem!
Ksenia & Anjem Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 ja noen venninner av mamma anbefalte meg dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå