råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Sliter sånn med det for tiden!!
~Maja Mor~ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 ÅÅÅÅÅ, kommer ikke på navnet....fikk noe når jeg var gravid.... Noe med mint? Eller zon...? Å så irriterende, husker ikke. Men den hjalp med en gang!!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Lovehearts Sutte litt på en slik en så blir du bra, det ble iallefall jeg. Ellers er det massevis at kjerringråd. Som å tygge på en rå potet feks. Da fristet lovehearts mere syntes jeg
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Gaviscon tabletter fra apoteket, eller et glass vann med - uff hva heter det nå, sånt hvitt pulver på en gjennomsiktig flaske, grr hjernteppe!! Får det på matbutikken mener jeg..
Sessa ruger igjen... Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Gaviscon er det eneste som hjelper meg. Jeg har prøvd mye forskjellig nå, slitt med halsbrann omtrent siden jeg ble gravid denne gangen. Skal visstnok hjelpe og ikke spise sent på kvelden og bare spise spesielle ting, men HALLO jeg er gravid, jeg eier ikke viljestyrke til å ikke spise akkurat det jeg har lyst på!!!!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 spsier sent og tidlig jeg. er så kvalm enda at jeg må bare gjlre det! ikke rart jeg får halsbrann. må ut å kjøpe lovehearts ivertfall....
Musemor med tre søte små Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg spiste Loveharts til den store gullmedaljen når jeg var gravid. Ingenting annet hjalp
dritgrei hei hei! Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 GAVISCON Lovehearts hjelper i det sekundet du har den i munne, men så kommer det sterkere tilbake etterpå. hvis du dropper kullsyre og sjokolade, så blir det visst bedre, men det får ikke jeg til, så da er gaviscon redningen :-)
La Perla Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Ifølge mannen min hjelper det med natron. jeg har aldri prøvd det selv, men han og faren hans mener det er det beste tipset.
Mamsen og lillegutt Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Mandler hjelper....bare tygge og spise hele (råe) mandler.... Og så gaviscon i flytende form
TurboPrinsessen:-) Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Jeg var endel plaget av halsbrann, og jeg tygget Lovehearts. Fikk også vite at det bare ville gjøre det verre, men det gjorde det ikke for meg. Spiser ikke mye lovehearts nå da.. hehe, men det lindret:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå