Gå til innhold

Kan noen svare meg, fort.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått 6 uker siden vi mistet vår kjære lillegutt, og han er enda ikke blitt lagt ned i minnelunden :(

På sykehuset sa de at det pleide å ta 1-2 uker, men nå har det gått 6.

Snakket med kirketjeneren for 2 uker siden og da sa han at han måtte ha 1 uke til på seg til å få gjort det. Han hadde ikke fått gjort det pga frosten i bakken. Så han skulle ringe meg tilbake om 1 uke. Og nå har det altså gått 2...........

Men det er da begravelser hele året. De må da ha en måte å få gravd i bakken selv om det er frost!?!

Noen som har peiling???

Nå har jeg bare lyst å ringe og bruke kjeften på han! :(

Dette er sååå frustrerende!! Får liksom ikke fred....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker akkurat det samme som deg... at det er da begravelser året rundt, så de kan da ikke være noe problem.. jeg ville ringe og spørre igjen jeg... dog kanskje ikke kjefte, selv om jeg forstår ditt sterke ønske om nettpp det.

Rett og slett spør ham hva de gjør ved begravelser ellers om vinteren, når det også er frost? Jeg mener det er så vanvittig dårlig gjort å "nedprioritere" barnet slik. Både barnet og dere fortjener å få det siste hvilestedet i orden. Særlig når det nå har gått halvannen mnd!!

Jeg sender deg ellers varme tanker og håper at sorgen får gå sin gang,,, krev å få det gjort!

Skrevet

Takk for raskt svar og råd *Lykkelita*jente i vente.

Skal ta en telefon nå og prøve å beherske meg. En kollega av meg sa at jeg burde true med å gå til avisa, for dette kunne vi bare ikke akseptere. Men kan vel ikke gjøre det....

Kjenner klumpen i halsen igjen nå og den har ikke vært der på en stund, men at de kan være så hensynsløse..... Vi trenger å vite at han har fått sitt siste hvilested!

Skrevet

Det forstår jeg... og dersom det ikke skjer noe nå, etter at du har snakket med de i dag, så er jeg enig med kollegaen din om å ta det videre, dersom du selv orker. For dette er rett og slett uverdig for den lille knuppen deres, og for dere!

Håper det ordner seg for dere... og lykke til med videre babyprøving :-)

Klem

Skrevet

Da var telefonen tatt og engelen vår er lagt ned :)

Han sa han hadde prøvd å ringe meg, men hadde ikke fått svar... Ja, ja...prøvd og prøvd...en gang ser jeg på mobilen min, på mandag. Da var det et ukjent mobilnr, så jeg ringte ikke tilbake....

Men det var godt da:) :) Er veldig letta nå!

Da tar vi en tur i ettermiddag og legger ned en rose til vår kjære lillegutt.

Skrevet

Vi begravde vesle jenta våres i nov 2006! og det var snø men hun ble begravet en uke etter hun døde inni meg.

6 uker er ikke menneskelig spør du meg.

Trist og høre om gutten deres:-(

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...