Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er no i veke 34 og lurer på om eg skal legga på meg i samme turbofart dei siste seks vekene? Hugsar ikkje korleis det var sist. Dette svangerskapet la eg på meg fem kilo nesten før eg visste eg var gravid, og så har det berre fortsett :-) Men siste mnd la eg berre på meg 2-3 kilo. Hadde jo vore fint om det ikkje kom så mykje på slutten, for eg begynner å bli stor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok veldig individuellt, men jeg la på meg mye de første tre mnd og nå på slutten, er 19 kilo opp nå.... men de går av etterpå;)

Skrevet

Slutten av andre trimester syns jeg jeg gikk opp mye, nå på slutten har det også vært litt, men det har kommet mer gradvis.

Skrevet

Jeg har lagt på meg ca 12 kg fram til nå, er uke 34 nå.10 av dem var vel fram til uke 28-29 ca. Føler ikke det går så fort nå, følte at de fleste kom med en gang. Håper også virkelig at det ikke går like mye på nå den siste tiden! Men har lest at det er veldig forskjellig, noen legger på seg mest på slutten, andre mest på begynnelsen. Har ei venninne som sikkert har lagt på seg kun 4-5 kg og er nå 24 uker på vei. Hun må jo få det meste på slutten tipper jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...