Gå til innhold

Noen som har vært hos naprapat her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i går pga isjassmerter i helgen. Det var helt for jæv... vondt - hun bøyde og tøyde og trykket så jeg var helt svett etterpå. Og hun korrigerte 2 cm lengdeforskjell på bena mine, noe som har skjedd gradvis etterhvert som ryggen har blitt skjev pga feil belastning. To tette (og TUNGE) svangerskap (20 mnd mellom) har satt sine spor i korsryggen min.

Jeg skal ha et par-tre behandlinger til, men det hadde vært morsomt å høre om andre her har fått sånn behandling og hvilke erfaringer som er gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger, og enkelt fortalt, naprapaten min er en ren trollmann!

Var der etter en tøff ammeperiode med førstemann som endte i vond nakke og rygg som igjen førte til hodepine. Han "tryllet" det vekk med å knekke og kna (4-5 behandlinger).

Har også vært med smerter i korsrygg og isjias. Utrolig vondt når han knar ut de knutene som blir i musklene (det er bare å banne og skrike litt sier han ;-)), knekkinga er ikke vond, men er litt merkelig opplevelse, jeg har uansett blitt mye bedre. Har aldri vært i nærheten av samme effekt hos f.eks fysioterapeut..

Skrevet

Så bra! Jeg har stor tro på denne behandlingsformen. Når hun er ferdig med korsryggen min skal hun få gå løs på mine stive skuldre - he he.

Skrevet

Jeg har hatt en behandlilng, og skal på nr to nå på torsdag. Jeg har vondt i nakke/skuldre/rygg, og har fått behandling hos fysio. Han hjalp meg mye, men det stoppa liksom opp. Så jeg tenkte jeg skulle prøve naprapat. Og etter en behandling kjenner jeg at hun har truffet noe som fysio ikke fikk tak i. Spent på hvordan det skal gå, men jeg har også stor tro på dette!

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...