Gå til innhold

litt flaut: soppinfeksjon eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har de siste to dagene vært mye våt i trusa... renner noen dråper når jeg setter meg og slike ting... lukter "sæd"... har ikke hatt sex på lenge vi, så kan jo ikke være fra det....

har prøvd å gå med svart truse.. da er det våte kanter rundt uten spesiel farge og hvit flekkete i midten med hvite/blanke slim tråder...skifter truseinnlegg 3-4 ganger om dagen pga dette... og av og til må jeg skifte trusen også..

har prøvd cannesten for en uke siden pga mye utflod uten noe mer... ingen lukt eller noe... og ikke på samme måte... ble bedre fort, men kan det være pga det...?

kjennes mest ut som om jeg har mensen...

hadde for et par dager siden også kynnere som kjentes ut som de første riene fra sist.. med 20min imellom i et par timer... ga seg litt etter at jeg la meg...

hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en sopp infeksjon, så bruker det å klø veldig. Utfloden bruker og bli hvit og ganske tykk. Ellers så har de fleste økt utflod i svangerskapet, og det er ikke uvanlig at det føles som det renner litt.

Skrevet

klør ingenting... men føler at det lukter av meg når det har rent litt

Skrevet

Hvis det er ubehagelig lukt på utfloden eller det er farge på den, kan det være lurt å snakke med legen. Men de fleste føler vel kanskje at det lukter litt når man føler seg litt uren nedentil.

Skrevet

Det kan være at du har en bakteriell ubalanse i underlivet.. Du kan forsøke å buke Lactal en periode. Man skal jo helst ikke behandle seg for soppinfeksjon hvis det ikke er det man har...

Skrevet

Jegtror nok dette kan være at du lekker fostervann. Det kan lukte emment og har ingen er litt grumset farge. Den fostervesken som kommer ut kan også inneholde hvite flak som du beskriver her. Tror dette er kalk eller noe.

Ta på deg et bind og ring føden. De vil ta deg inn for sjekk og se, lukte osv på bindet ditt for å sjekke om det er fostervannslekasje:o) NB:; dersom du har mulighet så IKKE bruk noen av de bindene som er blå i midten..... da bør du heller finne en form for klut eller lignende.

Skrevet

takker for svar.. kan brukr bind og se... sikkert greit å skjekke uansett siden det lukter litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...