Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg er ny her. Vært innom og tittet litt en stund men.. Tok en test nå. Mens var en dag forsinket. Bare tok den litt for moro. Hatt litt mensmurringer en stund.... Jaggu, var det ikke et stort kryss gitt. Tror det ikke helt er sant. Er så nervøs nå. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Må jo fortelle samboer det også... Hva er det første jeg bør gjøre nå? klem
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 ..fortelle d til samboer! Og nyyyte den deilige gravidfølelsen=) Trenger ikke kontakte lege osv før senere, da 1.kontroll er ved uke 10-12 vanligvis. Lykke til videre!
Nagilimia Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Helt enig med "lykkelig.."!! men vil nevne 4 ting. 2 av dem er nok en selvfølge, men ikke de 2 siste Slutte røyke hvis du klarer Ikke drikke Ta folat (eller vitamintilskudd for gravide) Bruk paracet og ikke ibux (ibuprofen er abortfremkallende) Har du tatt ibux, så gjør det ingenting sier jordmor, men ikke ta det fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå