Penger Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Ikke med utskjellinger og skjeve ord ennå, men med det spisse sparket vi hadde her inne. Her inne legges det alltid til; det er i allefall min mening. Dette er et resultat av høfflighet etter at anonymknappen er borte. Får nok vurdere flytting inn til anonyme og koke opp litt mudder der. Veldig enkelt egentlig. Dette er det som engasjerer: Sprit, og røyk. Og settningen: Du blir en dårlig mor. Så har vi det gående, lol ha en fin dag her inne. Så håper jeg noen får i gang noe saftig skvalder.
Ikkelektuell Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg håper du får i gang skriveferdighetene dine før du kommer med flere innlegg, for det der var det lite sammenheng i.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hadde personlig ikke fått med meg at det var nye krangle,men fint at du legger inn ett innlegg om det da....Så alle kan få det med seg...
Bare™ Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Er ikke helt med deg, HI, men jeg registrerer en markant økning i nye nick her! Så anonymes fravær har åpnet for flere "identiteter". og det er bra.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Hmmm, skjønner deg jeg, HI. Underholdningsverdien på Kranglesiden har dalt....triste saker. Skjønner jeg må oppsøke anonymforumet for å få meg en god latter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå