Giftmamma med2jenter Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vi skal kjøpe ny bil.. Og svigerfar mener vi bør kjøpe toyota. Han har hatt det flere ganger,og det er veldig lite tull med de sier han..og vist det er det,så skal det vistnok være en bil med ikke altfor dyre deler og ting til.. (Jeg har ikke peil da,skriver bare det jeg hører jeg:)) Er dere som har det fornøyd? Vi skal hvertfall har stasjonsvogn,det er mitt eneste krav:)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg har ikke Toyota selv, men svigers har. De er ihvertfall kjempefornøyd med sin. Jeg har også hørt at det er lite feil med de bilene og billige deler dersom noe skulle gå galt.
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Pappa har også alltid hatt Toyota og har vært veldig fornøyd. Så denne gangen slo vi til med en 2008mod Avensis stasjonsvogn. Er knallfornøyd med den. Har også hatt en corolla tidligere, stasjonsvogn, var veldig godt fornøyd med denne også. Det er lite feil på Toyota-bilene og som sagt over så er det billige deler om noe skulle gå galt. Jeg synes dere skal satse på Toyota:-)
silhah og emilie Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 jeg har hatt 3 biler i mitt liv og alle har vært toyota:) virkelig driftsikre og gode biler...har vel vært på verksted 1 gang og det var med den første bilen min...og dette er snakk om gamle biler altså eller så har jeg dratt inn for jevnlig oljeskift og tatt de servicene som har trengtes så har bilene fungert kjempe fint...ingenting tull:) skal aldrig ha annet enn toyota jeg
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Har nok rett svigerfaren din ja Vi har har en 96 modell toyota carina som vi har hatt i snart 6 år, og har vært fint lite tull med den. Og nå når vi skal kjøpe en bil nr 2 kommer det også til å være toyota. Er veldig fornøyd vi
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Mine 3 biler har alle vært toyota.. De starter hver dag, og er veldig dritssikre... Mamma har også toyota. Den jeg syns toyota ikke er noe gode på er comfort. Det er vonde seter i de, som gjør at det er forferdelig å kjøre langt. Jeg har hatt en corolla 86-mod, en hiace 95 eller 96 mod, og har nå en corolla 99-mod. Mamma har en rav4. Og dette med setene er felles for alle sammen. Det er også mye støy inni de i forhold til flere andre typer bil. Det er også billige deler til de, og er lett å få tak i igjen. Toyota er også lett å selge videre, om dere skal det en dag... Nå som jeg er student og har dårlig råd er jeg ikke i tvil om at jeg har riktig bil, men så fort jeg er ferdig på skolen skal jeg ha en tysk bil isteden.
mamman til snupp Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en Toyota Corolla, aldri vært noe tull med den. Det er ikke så billige deler, men til gjengjeld så trenge rman aldri å bytte de da.
ann-k 82 Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Vi har toyota,en avensis 2001-mod og en landcruiser 2001-modell. Vi er kjempefornøyd med våre!! Så ei som skrev at comforten ikke var bra,og det stemmer ikke!!!!!!! Kjempegode seter i bilene våre hvert fall!! Og det at det bråker er bare tull,kan nok hende at det bråker mer i en hiace,men i bilene våre som er dieselbiler bråker det ikke.Avensisen er veldig stillegående!!!!!!!! Kan anbefale avensis stasjonsvogn diesel på det varmeste!!
Inga Bling Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Toyota er biler som er kjent for å gå lenge uten så alt for mye krøll. Men det er dyr etterbruk på dem, deler og servicer koster ganske mye. De bilene med rimeligst etterbruk er vel opel. men som kjent, det er litt mer krøll med dem. Men Toyotaen står ganske høyt i pris da, det er ikke mye til bil man får for pengene sammenlignet med andre merker.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Toyota er faktisk en av de beste bilene du kan kjøpe deg. Er ikke noe å diskutere en gang. Spør en hvilken som helst bilmekaniker, så vil du få høre at det er driftsikre og gode biler som det sjelden/aldri er noe tull med.
solstråle69 Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Vi har en Avensis og en Rav4 - er superfornøyd med begge to! :-)
MissBenz Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Vi har toyota avensis stasjonsvogn og er kjempefornøyd (Var merce-elsker å hatet toyota før) Billig deler og lite feil
* 5 om dagen * Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 jeg har en toyota carina, er en eldre modell, men jeg er kjempefornøyd med den, ville ikke hatt et annet merke. min far har også toyota,en avensis stasjonsvogn, og det er jo bare helt topp å kjøre, aldri noe feil...og de går og går,min har gått over 350 000, men går som en klokke....
Ioren Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Vi er kjempefornøyde med vår. -96modell som akkurat runda 400 000 km. Ikke no problemer med den Mamma og pappa har alltid hatt Toyota (dvs de siste 20 årene.) De sendte akkurat en 85 modell og en 91 modell til høggern, med det var fordi de var kjørt svinlangt og de ikke kom til å få noe særlig for dem. Og de kjøpte seg to nye Toyotaer, en Corolla 96 modell kombi, og en Corolla 2007 modell stasjonsvogn. De er kjempefornøyde. Vi skal bytte den vi har i stasjonsvogn snart, og det blir nok toyota
GuttemammaX3 Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Jeg har en eldre, billig toyota, og har ikke hatt en eneste ekstrautgift på den siden jeg kjøpte for et år siden.... Det har i hvert fall aldri skjedd meg på noen av de andre bilene jeg har hatt, som har vært både nyere og dyrere... Kan godt være flaks, men jevnt over har toyota godt rykte, bruker lite bensin, og ting går sjeldent i stykker:)
Giftmamma med2jenter Skrevet 9. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 9. april 2008 så bra å høre at de aller fleste er fornøyd da:) Svigerfar har avensis og han synes den er supergod.. Da blir det nok ut å se på bil senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå