Gå til innhold

Snø 9 april???Litt sent eller???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittet nettopp ut av vinduet og trur du ikke det var helt hvitt ute da eller....?

Synes det liksom var begynt å bli så vår nå jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe det trodde jeg også i helgen. men her kom det snø på søndag og mandag også.. masse... så her er det hvitt også :S

 

håper det virkelig ikke kommer mer nå altså

 

Skrevet

kunne godt droppa og snødd mer nå ja, vil ha vår og fint vær nå!! er på tide det syns jeg:)

Skrevet

Uff, er nøyaktig 1 år siden vi hadde barnedåp i dag. Da lavet det ned MYE snø, fikk meg et sjokk da ja! ;)

 

Skrevet

Tenk om det blir snø på 17 mai,er en del år siden siste det skjedde men hadde blitt utrolig spennende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...