hormonia&alienimagen <3 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Tittet nettopp ut av vinduet og trur du ikke det var helt hvitt ute da eller....? Synes det liksom var begynt å bli så vår nå jeg...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 hehe det trodde jeg også i helgen. men her kom det snø på søndag og mandag også.. masse... så her er det hvitt også :S håper det virkelig ikke kommer mer nå altså
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 kunne godt droppa og snødd mer nå ja, vil ha vår og fint vær nå!! er på tide det syns jeg:)
<3Tord&Tuva<3 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Uff, er nøyaktig 1 år siden vi hadde barnedåp i dag. Da lavet det ned MYE snø, fikk meg et sjokk da ja!
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Tenk om det blir snø på 17 mai,er en del år siden siste det skjedde men hadde blitt utrolig spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå