Bella Swan Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hadde egentlig ikke trodd noe annet, vett ikke helt når jeg har IKM siden jeg mistet i Sa forrige mnd. Men vett at jeg har hatt El. Skal teste en gang til etter helgen hvis ikke TR kommer. Har så veldig lyst å bli gravid igjen. Har mange symtomer, ømme bryster, små kvalm, murring og bobling i eggstokkene og blør litt i fra tannkjøttet. Men det kan jo også være symtomer på at TR kommer... Blir små sprø av å vente, hehe.
SommerBris Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Frustrerende ed negative tester, hvertfall da man har symptomer og ikke tanta har kommet. Selv skulle jeg hatt tanta på besøk på søndag, så er 3 dager over idag. Testet på fredagen og den var negativ. Sendte med en urintest med venninna mi nå da hun kan sjekke den på legekontoret for meg. Er spent nå!!! Men har itillegg en følelse av at tanta kommer idag da jeg går med litt mens murringer. Kan ikke si annet enn tvi tvi, så lenge tanta ikke har kommet er det håp:) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå