Snuffen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei hei, Vesla ligger i Hold leie nå (uke 36), har helt glemt dette siden nr 1, men det stikker voldsomt i underlivet til tider,press og en følelse av at hun "kommer ut". Flere som har det slik. Tenker på at det kan være hodet som har evt. fetset seg, men syne sdet var vel tidlig.... Noen med samme erfaring og ubehag?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 "Hold leie" er det en liten trykkleif og skal være hode leie? I såfall helt normalt. Har hatt det samme siden uke 35 , da ble det festa - tidlig for oss 2. gangs.
3småtroll♥ Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Har hatt det samme jeg oxo og skal ha 3. nå, men hodet er ikke festa her! Ingen av mine har festet hodet så regner ikke med det nå heller- har tre uker til termin.. De stikningene sies også å være en del av modningsprosessen.
Snuffen Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Helt riktig...skal være hode leie ja. gikk litt fort i svingene. Hvordan er det med sex da, uten utløsning fra han i meg. Vet at sperm kan øke modningsprosessen, så ikke det helt enda.(kan hvertfall vente til jeg er gått ut i permisjon...) )
Smånetta 14.mai Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Har gått sånn siden uke 31 uten at det har påvirket noe særlig. Det er nok bare babyens hode som kommer seg godt ned i bekkenet og treffer noen av alle de nervene som er der nede. Gikk sånn i fem-seks uker med førstemann også. Det føles som en finger som driver og pirker i skjeden noen ganger. Andre ganger som hele hodet er mellom bena mine.
2 Gullunger Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde det samme sist gang, hun festet seg aldri, men lå med hodet ned. Har fått disse stikkingene denne gangen også - begynte ca i uke 36 - jeg håper det er hodet som ligger nedover og stanger litt i bekkenet og diverse nerver i ny og ne - men AU så vondt det gjør av og til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå