Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hva skal jeg gjøre? Hun er 5,5 mnd gammel. Hun har begynt å våkne en gang mellom halv 4 og halv 6 (litt varierende), og vil ikke sovne igjen. Gir henne mat, men når jeg legger henne over i sin seng igjen, bare sutrer hun. Blir liggende og sutre og kave no helt for j****! Og så mister jeg tålmodigheten så fort... Blir drit forbanna og det hjelper jo ikke akkurat henne å sove, stakkar... Noen tips til meg?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Gi henne mat i mørket, ikke snakk til henne, legg henne varsomt tilbake i senga, la henne sutre, hold ut. Hun lærer nok snart at det ikke nytter å sutre.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Gjør som du sier. Har gjort det siden hun ble født, og har gått greit fram til for en stund siden. Sutringa er jo grei, men etter en liten stund begynner hun jo å skrike. Skal jeg la henne ligge og skrike da? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Dessuten begynte vi med grøt for bare litt over en uke siden, og har derfor ikke villet begynne med sånne "få babyen til å sove hele natta" greier. Tenker det kan bli mye for henne på en gang, eller?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hm.Ungen min har vært så grei hele tiden, så jeg vet jammen ikke hva jeg skal råde deg til. Om hun blir liggende lenge å skrike, ville vel jeg også kapitulert etter hvert. jeg ville ikke latt henne ligge å skrike, i allefall ikke hvis hun skriker seg opp, og ikke ned. du får prøve videre, og håpe det går over om noen netter.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Vi har samme problem her. Våknet kl 02-03 en periode og våken frem til morgenen, etter at h*n har sover hele natten gjennom i flere uker. Er nå sikker på at det skyldes tenner. Smører med Dentinox, hjelper litt. Går opp og ned, noen netter sover h*n hele natten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå