Gå til innhold

Utseende på underlivet......må bare høre hva dere tror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter forrige fødsel, har underlivet mitt forandret seg drastisk. Kjønnsleppene mine har blitt dobbelt så store! Når jeg sitter på huk eller på do, ser det ut som et svært gap.....:( Er dette normalt? Jeg må innrømme at jeg ikke helt kan huske hvor lenge det har vært sånn, er gravid igjen nå, kan det ha noe med det å gjøre?? Og går det over, tror dere? Hva kan jeg gjøre? Virker det bare ekstra ille fordi jeg er gravid, og kanskje har hovne kjønnslepper? Har lest at det er vanlig.

Syns det er fryktelig ekkelt altså....Det er ikke like ille når jeg ligger, da er det nesten som før.

Kan man operere sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan jo være pga at du er gravid. Når jeg var gravid så hadde jeg også hovne kjønnslepper også ble de blålilla.

Men skjønte ikke hva du mente med at hvis du sitter i huk så ser det ut som et svært gap, mener du at hullet er svært eller?

Har hørt at det går ann å operere kjønnsleppene.

Skrevet

Nei, mente at kjønnsleppene spriker, liksom.

Vet du om det er dyrt å operere? I tilfelle det ikke går over etter denne fødselen.

Takk for svar:-)

HI

Skrevet

Hei. Er normalt at det vil "sprike" litt mer der nede etter barnefødsler.. At kjønnsleppene sitter lengre i fra hverandre på en måte..

Kan strammes opp med knipeøvelser, eller ved kirurgiske inngrep.. vet ikk hva det koster, men kjønnsleppereduksjon koster 15 000 kr. Det har jeg faktisk gjort selv...

Skrevet

Kan godt være pga graviditeten. Jeg er gravid og er ganske hoven og anderledes der nede. Ville ha ventet med å gjøre noe som helst til leeenge etter fødselen. Knip mye, er jo bare positivt uansett...

• 4 år senere...
Skrevet

Hei. Er normalt at det vil "sprike" litt mer der nede etter barnefødsler.. At kjønnsleppene sitter lengre i fra hverandre på en måte..Kan strammes opp med knipeøvelser, eller ved kirurgiske inngrep.. vet ikk hva det koster, men kjønnsleppereduksjon koster 15 000 kr. Det har jeg faktisk gjort selv...

Vurderer dette selv etter to graviditeter som har satt sine spor. Fått verdens største ytre kjønnslepper, er sånn at det er vondt å sykle og synes godt i bikini. Vil også operers, hvor gjorde du det, og hvordan var inngrepet i forhold til det praktiske etterpå? Kan man reise rett hjem etterpå, og fungerer men sånn nogelunde normalt i dagene etter opersjonen?

Takk for svar

Ikke HI

Skrevet

Man kan reise hjem ganske så fort etter en slik operasjon, varierer litt pga smerter/komplikasjoner om det er noe betydelig.

Her dro jeg hjem dagen etter.

Det går noen uker, til noen mnd før man er tilbake til normalen, det er ømt, hovent og for noen smertefullt en tid etter oprasjonen.

Skrevet

Ok, takk for svar. Skjærer de vekk noe eller fettsuger de dem? Hvor gjorde du det hen? Askerklinikken?

Takk for svar

Skrevet

Lurer på det samme, opererte du de indre eller de ytre? Mine ytre henger liksom ned og man ser det skikkelig godt når jeg bøyer meg og slikt..

Skrevet

#9 her

Jeg fikset på de yttere, så ikke ut etter 3 fødsler, og når man ikke er mer enn 25 år, så føler man seg ikke så fresh med "dingle lepper" gitt.

De skar bort en del av hver av dem, er jo stortsett løshud, ikke fett. De snittet på innsiden og fjernet der. Fikk det utført i Bergen: http://www.plastkir.no/

Kostet ca 20 000, men var verdt det!

Skrevet

Ok, takk for svar og link. Jeg skal få gjort dette, men må vente ca et år før jeg har tid og penger. Har plaget meg altfor lenge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...