solemio Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Ikke for å skryte, men jeg har kjent meg så usigelig lykkelig i det siste. Sånn at jeg stopper opp midt i middagen og må svelge en klump,- her sitter de 3 jeg digger mest av alt, gubben og gutta. Gutta er snille og greie og leker godt sammen, de er godt likte på skole og i barnehage. Jeg har en mann som har vært alvorlig sjuk i noen år, men som nå er helt frisk. Jeg har lån til oppover ørene og fikk ikke igjen på skatten, tvert imot. Vi bor i et ordinært rekkehus i en ordinær bydel, vi pusser til stadighet opp. Jeg har ikke kule klær, og burde nok ha slanket meg noen kilo. ikke reiser vi til kule steder, og ikke har vi 90 venner som vi treffer hver dag. Jobben min er helt ordinær også, selv om jeg har en kul tilleggsjobb og et studium som vil gi meg muligheter senere..... Men jeg er så fornøyd! Livet er så godt! Er det politisk korrekt å si her inne? Og kan du si ting som gjør DEG lykkelig?
mayaya Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Livet er herlig!!! Jeg har jobb som jeg ikke kan jobbe på fordi vi mangler barnepass, men hva så? Vi mangler jo barnepass fordi vi har den besteste guttungen i hele verden :-DDDD
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Jeg er også så lykkelig. Har verdens beste forlovede og verdens snilleste og vakreste lille jente. Eier ikke leilighet, og har ikke mye penger, har sånn at vi klarer oss , men det spiller ingen rolle for meg når jeg har de 2 vakre menneskene i mitt liv og jeg elsker de over alt =)=)
Ranveig R Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Eg har faktisk aldri hatt det bedre. Livet er SUPERT! Sit i eit nytt hus, med lån til opp over øyrene (minst), og med verdas to søtaste og (i alle fall tidvis) greiaste ungar. Mannen er snill som dagen er lang, og sjølv om kattane er litt i tottane på kvarandre, så legg det ingen dempar på humøret mitt om dagen ) Har det trangt økonomisk (og klesmessig - prøver å motivere meg sjølv til å gå ned litt i vekt ;-p), men det er så fantastisk at vi slepp å la framande oppdra ungane våre, at eg gladeleg droppar dyre feriar og ny bil i nokre år. Har nokre få, nære vener som vi treffer stadig vekk, og det er skikkelig deilig å ha andre som er like nerd som ein sjølv, som kan ein sitte og pugge hovudstader eller spele kort eller spele rollespel eller leike Beat for Beat eller spele Nintendo med og vite at JA, eg har funne min plass her i livet. Fantastisk!
Gjest Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg er på god vei til å bli lykkelig slik lykkelig som man var når man var liten og ikke kjente andre bekymringer enn våte cherrox og null lørdagsgodt.. Har hatt et par vanskelige år nå etter at pappa døde hvor alt har vært litt i gråsonen rett og slett, ikke vært deprimert, men trist og litt bedøvet på en måte.. Men nå smiler livet endelig litt tilbake igjen og jeg føler meg som ei lita jente hehe UTROLIG deilig etter maaange år med bekymringer og sorg.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 JA! Det er jeg! Jeg har en forlovede jeg elsker overalt på jord, vi tuller og tøyser og krangler. Men blir alltid venner igjen ) Vi hadde en knekk for noen mnd siden, men det er (nesten) glemt, vi har fått et helt annet liv etter vi flyttet sammen. Jeg prøver å overtale han til å få et barn, og er nesten i mål nå hehe Begge vil, men økonomien kommer først. Ikke noe lurt å få et barn inn i den økonomien vi HAR hatt. Jeg har jobb, som ringevikar i bhg. Passer meg ypperlig..! Daniel begynner snart i bhg igjen, endelig. Det tror jeg bilr godt for han ) Alt i alt: Jeg er så lykkelig over å ha de to beste guttene i mitt liv! =)
Monajenten Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Smulesmurf........*sukk* På hi må jeg nok svare nei.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Søta Hvorfor er du ikke lykkelig da vennen? (spør jeg som akkurat har sagt at jeg ikke er der helt enda selv).. Man tar det liksom for gitt at så og si alle er lykkelige her i Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå