Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg vet ikke hvorfor. Hormoner er sikkert forklaringen. Er trist til sinns uten grunn, føler meg feit og stygg. Har dere sånne dager innimellom? Har jo så mye å være glad for, en mann som elsker meg OG den voksende kroppen min, leilighet, bil, jobb og en søt pusekatt. Og ikke minst baby på vei som vi skal få hilse på på UL torsdag. Regner med det er over i morgen. Min trøst er at jeg sikkert ikke er alene Sov godt alle sammen, ønsker dere alle en god dag i morgen!
Bergenjente Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 nei du er nok ikke alene har mine dager jeg også, helt uten grunn.. Må vel være disse hormonene ja, alt i mitt liv er bare bra også Det kommer vel og går litt Men det varer jo heldigvis ikke lenge, det er jo en spennende tid vi møter
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Ja det er veldig spennende. Gleder meg masse til fremtiden. Er kanskje bare hormoner som gjør oss litt slitne iblant. Er godt at det er lov å kjenne på tristheten også av og til, det gjør gleden så mye større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå