SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Noen som har opplevd lignende. Som veit hva det kan være?
zethaline Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Å,endelig noen som lurer på det samme.Har kneppet her også og har en uke igjen til termin.Har spurt jeg også,men fikk ikke noen gode svar på det!!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 hmmm , da er jeg ikke alene i alle fall:) godt å vite
zethaline Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Det er litt morsomt akk med den kneppingen,venter nr.4 og har aldri hørt det før,inntil for et par uker siden;-)Å,ja det er godt å vite at man ikke er alene om sånne "rare" ting,ihvertfall når det er få eller ingen som vet hva du mener.Også bare lurer de på om man har en skrue løs ;-)
Silkemage Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Det knepper her også. Kan gå flere dager mellom hver gang.
dorthea Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 hørte den kneppe lyden første gang på fredag etter en rekke sterke kynnere med mensmurring,trodde nesten det var vannet som skulle komme,men det gikk over...har hørt den lyden ett par ganger til,pussig lyd.samboer hørte det også:)kan ikke huske at jeg fikk son i forrige graviditet...hm,lurer på hva det betyr??:)er 37+3dager i dag!jeg gleder meg son til gullet melder sin ankomst:)
Mony74 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 her knepper det også! har spurt om det her inne før, men det virker som om alle som har spurt jordmor eller lege om det får forskjellige svar på hva det er. Noen har fått beskjed om at det er babyens ledd som knaker litt akkurat som hos oss innimellom. Andre har fått beskjed om at det er fordi livmora strekker seg. Og andre varianter også. Hos meg kommer kneppingen oftest når tassen i magen er veldig aktiv, eller prøver å være veldig aktiv...begynner jo å bli trangt 1 1/2 uke før termin:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå