Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Vet du hva sunn fornuft,forståelse,medfølelse o.l er? Tydeligvis ikke, og jeg foreslår at du klapper igjen og peller deg ut her i fra. Et menneske som kun er ute etter å lage kvalm har ingenting på en slik side som dette å gjøre. Jeg er helt sikker på at du finner noen passende sider for deg om du googler litt, hvor du kan lage så mye kvalm du bare vil. Ingen bryr seg om dine menninger, det er bare vås og nada alikevel. Må si jeg tror du har et foreferdelg dårlig ståsted her i livet, som har så stor interesse av å ødelegge for andre? Til der andre her inne, jeg anbefaler dere virkelig å ikke svare på innleggene hennes, så får vi shiten ut her i fra!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 herregud, er det noe poeng i å bry seg om henne i det hele tatt. det er jo bare å le av henne.. jøss så sensetive dere er.
HI5½ Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Buhu Maiken&Jentasi. Du er talentløs! Så enkelt er det bare!
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg lurer på en ting, helt grav alvorlig. Drikker du? For sist du var her inne og laga kvalm, så begynte inleggene dine med helt greie skrivefeil, og endte opp i et virvarr av et alfabet de færreste av oss har.... eller er du/dere 15, og syns det er vanvittig morsomt og prøve og hisse på seg mødre?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Må si jeg er enig me Stinker her.. =) Det er jo enten bare å svare og LE av henne eller ikke svare i det hele tatt og fortsatt le!
solstråle69 Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Signerer Stinkerbelle her - er jo morsomt å se at folk faktisk lar seg provosere...
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Herregud så tragisk. Tenk om de er 14/15 og har sin første fyll på DiB... toppen av tragedie. ha ha:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Jaja, la de små få more seg, så kan vi gamle gå og legge oss!
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 At du aldri har vært her før? Give me a break.... Du har da tyna side opp og side ned, om gårdsdrift og udugelige mødre... Så slapp av selv, ta deg et glass vin, og gå og legg deg ;o)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 Det er ikke det at jeg er provosert, men det finnes faktisk mennesker her inne som kan ta seg nær av det. Sakelig diskusjon er helt greit, men sånt fjås syntes jeg er utrolig unødvendig. men det er vel farlig å si det, for det er vel "målet" hennes...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Ja, men da foreslår jeg at du tar med deg selv, og ditt alter ego, og hvem nå andre personer du måtte inneha, og får den søvnen du trenger. God natt
Gifteklar:0)) Skrevet 8. april 2008 #14 Skrevet 8. april 2008 Gutten din?? Trodde du hadde en jente jeg...?
solstråle69 Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Tåler man ikke dette, er kanskje ikke dette stedet å være...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #16 Skrevet 8. april 2008 Neinei, ikke misforstå nå... Hun har jo aldri vært her før, det er jo ikke samme maiken som sist... *gjesp*
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 8. april 2008 #17 Skrevet 8. april 2008 vent litt. hva er det jeg ikke får med meg? hvorfor er dere så ekle? (og jeg liker ikke at andre skal anbefale meg å ikke svare på enkelte nick sine tråder, det er noen 1000 folk innom disse sidene hver dag, jeg hadde aldri trodd jeg visste hva (alle) andre måtte mene om ting som blir skrevet her inne... ?) så hvorfor skriver du (HI) at ingen er interessert i å høre hva hun måtte mene om forskjellig? ) skjerpings! nå må dere slutte altså, samme hva noen måtte skrive, liker jeg ikke tendensen til at "en hel gjeng" rotter seg sammen å blir enig "på vegne av resten av dib" om at enkelte navngitte nick er lavstatus og ut og burde helst ikke vise seg her inne... dere ser det vel selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå