Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere brukt deres beste venninne som dagmamma til barnet ditt??? Er i en situasjon hvor jeg kan gøre det... Men... ser for meg det at hvis jeg ikke er fornøyd med hvordan hun tar vare på barnet mitt så vil det gå utover vennskapt våres. I tillegg så bor hun i et kadt og trekkfult hus, rett ved traffikert vei, og det er ikke inngjerdet tomt slik at barna kan "stenges" inne på tomten heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min venninna - ja. Pokker at hun fikk seg jobb :-(

Skrevet

Kan hun ikke passe barnet hos deg da?

Hadde nok hatt en samtale med min venninne om hun skulle vært min sønns dagmamma. Det må jo samtykkes fra begge at ting ikke bør tas for personlig om problemer skulle oppstå.

Skrevet

Nei, hun må ha barnet mitt hos seg pga hun skal passe 2 andre også...

Gjest det spirer og gror
Skrevet

jeg hadde min beste venninne, som også er gudmor til mini som dagmamma en periode... det var på en måte betryggende fordi jeg kjenner henne godt.. men som du sier er det vanskelig å "pirke" på noe.. det er også vanskelig å "lønne" venner.. hvis du skjønner, hun skal ikke føle at hun får dårlig betalt men tør ikke si fra... f.eks...

men når var jeg ganske heldig med dette da... hun spurte veldig mye hvordan jeg gjorde ting å hvordan jeg ville at hun skulle gjøre ting... pluss at hun kom hjem til oss... så det kan gå begge veier da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...