Gå til innhold

I need help... (bhg).....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått plass til minien i bhg fra august i den bhg jeg ville og alt, men så er saken at jeg mulig skal studere litt videre om jeg kommer inn og dermed vil jeg være hjemme og ikke ha han i bhg. Men hva om jeg ombestemmer meg i løpet av de neste mnd. Saken er:

takker jeg nei = miste plassen... hva om jeg skulle trenge den allikevel...

takker jeg ja= og blir hjemme så er d oppsigelsestid på 3mnd og man kan ikke si opp før bhg er startet (åpner i slutten av juli).. da mp jeg betale for august-oktober + jeg ikke får kontantstøtte for de mnd...

WHAT TO DO????? trenger gode tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde takket ja jeg. Mye lettere å kvitte seg med plassen, enn å få den tilbake.

Skrevet

ja tenkte d jeg også... men er jo veldig mye penger d e snakk om dersom vi ikke skal ha han der da.. er faktisk så mye som 16 500,- på 3mnd.. :((((

Skrevet

Det var da en sinnsykt dyr barnehage????? Hva slags barnehage der det som koster så mye?

Skrevet

he he. så jeg ordla meg litt dårlig der jah ;-P er jo 2300 x 3 i bhg og så mister vi kontantstøtten for de mnd... :)

Skrevet

Aha.... I see... :-)

Men jeg hadde tatt plassen, som tidligerer sagt - lettere å bli kvitt den, enn å få den igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...