mayaya Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Dagmamman fikk seg jobb.. Fra mandag av. Mini trenger pass fra tirsdag av. Jeg har velvillig sjef som legger alt til rette for meg, men jeg skal over i lederstilling fra om 2 uker, og mister fleksibiliteten. Jah, blir ikke noe av det da kanskje. Sånn er livet. Juhuuu! Men i mårra ER det min dag da :-DDDD
selfangerkjerringa Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 prøvd dagmamma.no? Må jo være NOEN ... siden Trondheim ikke akkurat har den barnehagedekninga de skryter av mener jeg
mayaya Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 nix - vil ikke ha dagmamma hvis jeg ikke vet hvem det er. Helt uaktuelt faktisk. Naboen fant plustelig 5 (!) sjeferhunder hos dagmamman hun troddde var dyrefri. Jadda.
mayaya Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Mhm. Verste var - hun sa NEI til en bhgplass fordi tuppa hadde begynt der. Så nå står hun uten. Tjo hei! Det er verre enn hos oss det *trøstersegmedatnoenhardetverre*
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Kan være dagmamma jeg.. Syk og god som jeg er.. Var på vei til sengs istad.. Men, jeg er her da enda..
mayaya Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 syk dagmamma er bedre enn ingen dagmamma... øh..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Kjedelig at du bor på den andre siden, for hvis ikke så kunne jeg skaffet verdens beste dagmamma til deg Nemlig mamma =) Og synd at jeg flyttet nedover Krysser fingra for at du finner noen da...!! Iallefall finner en løsning. Det er TYPISK at det der skjer.. Når typen fikk jobb, fikk jeg jobb. Og dermed ingen til å passe Daniel. Jeg er bare ringevikar i bhg, så jeg kan jo si nei. Men allikevel, penger som vi kunne tjent..Menmen, nå ser det ut til å ordne seg med plass til D i bhg. Og bare jeg blir frisk er jeg HAPPY!!!! )
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Kan naboen være dagmamma da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Skal du ha nummeret til mamma? hehe
mayaya Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 Blir vel kanskje litt..... upraktisk :-p
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Uansett ville du ikke fått det, æddabædda;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå