selfangerkjerringa Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg elsker våren. Jeg elsker sola. Og jeg elsker det positive som ligger i hele denne årstiden. Uansett situasjon kan man ikke unngå å legge merke til at verden våkner til rundt en. Til og med regnet lukter godt Jeg mener nemlig at Alf Prøysen hadde et godt poeng... "sola skin på deg, så skuggen fell på meg, men graset er grønt for alle". - Bak skyene er himmelen alltid blå. - Etter regn kommer sol. - Glasset er halvfullt, ikke halvtomt. Så det såh! Og husk: et smil kan faktisk forandre dagen til den du smiler til
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Så sant, så sant Og jeg ble faktisk litt glad nå, selv om jeg river meg i håret av frustrasjon!!! Så, takk :)
mayaya Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 *bakom skyan e de einda fleir skya, å så daue vi*
Gullemor Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg lar meg ikke knekke hvis jeg ikke er nø(d)tt! ) *kosepåselfangerkjerringa*
selfangerkjerringa Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 Og akkurat som jeg trodde så ble denne tråden forbigått i stillhet
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 nå syns jeg vi skal få lov og være sure om vi vil det hehe MÅTTE bare... hehe speisielt etter i går ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå