Hiv o'hoi Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg har møtt en gutt for en stund siden. Har vært litt sånn frem og tilbake mellom oss. Han jobber i utlandet og er borte nå. Han ringte meg i kveld med et NORSKT hus tlf nr. Syntes jo at det var litt rart, så en venninne ringte tilbake på det nummeret for å sjekke. Og JODA, han er i utlandet, på en båt. FAEN!! Har allerede sagt til han (på msn) at det var min venninne som ringte. (Han hadde skjønt det uansett tror jeg) ... Han svarer ikke nå fordi han er på jobb... men er dette noe han mest sannsynlig kommer til å bli sur for?? Jeg mener, jeg er ikke noen kontroll freak eller noe, syntes bare det var litt merkelig........
nybegynner07 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Når noen er ute på båt kan de ringe via satelitt og da kan det komme opp norsk nummer. SJekk dette ut før du blir sint.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Det at du ikke stoler på han nå sier jo litt om forholdet da. Min mann ville nok bare ledd av det og faktisk synst at det var litt søtt. Reaksjonen kommer jo litt ann på hvilken type mann han er da.
Hiv o'hoi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg har kjent han i 1-2 mnd.. så ja, det er begrenset hvor mye jeg stoler på han.
nybegynner07 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Har full forståelse. Ville bare forklare hvorfor det kunne komme opp norsk nummer. Det er lett å bli usikker i starten. Lykke til.
Hiv o'hoi Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Ja, jeg skjønner det nå, men tenkte ikke så langt da.. Han er nok sur, for han er på msn nå, men svarer meg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå