Gå til innhold

Stiv og vondt i kroppen:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 25+2 nå.er blitt så støl i kroppen.vondt nederst i ryggen.helt stiv.det går utover humøret.noen som har det sånn??går turer flere dager i uka.og svømmer en dag.noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn men har dessverre ingen tips. De siste ukene har gått så tregt. Så kan ikke skjønne at jeg enda har 11 uker igjen. Kommer ikke til å holde ut. Er ikke laga for det her jeg!

Skrevet

Ja,har jo noen mnd igjen jeg også.og jeg er stiv som F nå.hvordan vil det bli på slutten?:-(uff!!! så treig så det er helt utrolig.ska til kontroll hos legen i morra.så får spørre ho.om det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...