Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jeg ble gravid av de 2 støta mannen min tar, før vi tar på kondomen. Hadde aldri trodd at man kunne bli gravid på disse "gjøre-klar-musa-før-den-tørre-kondomen-kommer-på" jokka. (gjør det ikke mer)hehe..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #2 Skrevet 25. januar 2011 Er det virkelig noen som ikke vet at gummi må på FØR pikken skal inn i musa? Hjelp!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #3 Skrevet 25. januar 2011 Jeg gikk og ventet på mensen (hadde nok gått ei uke over tida), hadde sex en gang ubeskytta og ble gravid. (Var altså ikke gravid til å begynne med)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #4 Skrevet 25. januar 2011 Ikke mye finurlig i å ha ubeskyttet sex og bli gravid av det, vel! Herregud!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #5 Skrevet 25. januar 2011 Bruk heller glidemiddel enn å risikere å bli gravid, HI....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #6 Skrevet 25. januar 2011 Ble gravid første gangen jeg og x hadde sex,ikke at det er sånn sett er så rart.Men hadde ikke disse rumpetrolla levd i 5 døgn,så hadde jeg ikke blitt det!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #7 Skrevet 25. januar 2011 Jeg hadde sex EN gang på 6 mnd, tok angrepilla og ble gravid... Nesten som å vinne i Lotto....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #8 Skrevet 25. januar 2011 Finurligvis.....er ikke noe finurlig med å bli gravid, mann-kvinne, utovertiss og innoveritss.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #9 Skrevet 25. januar 2011 Tja.. finurlig å finurlig..? Sikkert ikke uvanlig, men etter førstemann hadde sex livet dabbet av grådig... fikk satt inn spiral og håpte det skulle ta seg opp... På 6 mnd hadde vi sex 2 ganger å der satte det seg en spire gitt... den gikk rett forbi spiralen Så... den ble tatt ut og spiral er ikke noe jeg statser på igjen Idag har vi en nyydlig lillesøster til førstemann
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #10 Skrevet 25. januar 2011 02.31 her. Skjønner jo at nar man har ubeskytta sex så kan man bli gravid, Men jeg hadde helt ærlig ikke trodd det når jeg allerede var "over tiden" likosm. Så je synes jeg ble gravid på finurlig vis ;o) hilsen 02.31
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #11 Skrevet 25. januar 2011 Jeg ble gravid med kondom,i tillegg hadde jeg målt meg med LadyComp'en og den viste good to go,dagen etterpå viste den fruktbar dag.... Og kondomen hadde tydeligvis sviktet =(
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #12 Skrevet 25. januar 2011 Du som ble gravid over tiden må da allerede ha vært gravid, bare enda ikke fått utslag på test..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #13 Skrevet 25. januar 2011 Nei, jeg var ikke det altså! Tidlig UL, sein UL - ja alt viste at jeg ble gravid når jeg vet at jeg ble gravid! Var nemlig den eneste gangen jeg hadde ubeskytta sex, så var ganske sikker på temin egentlig Må ha skjed en alvorlig kluss med syklusen min!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2011 #14 Skrevet 25. januar 2011 Ei venninne av meg ble planlagt gravid med nr.1. Nr. 2 klorte seg fast til tross for P-piller. De hadde tenkt på to barn, men ikke riktig enda, men sånn ble det ikke. Etter to barn, var de fornøyde. Så da steriliserte han seg. Da ble hun gravid med nr. 3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå