Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Den siste tiden har jeg tenkt alt for mye på dette med babyplanlegginga. Planen er å starte i mai, og det begynner virkelig å nærme seg. Blir nesten litt stresset og overivrig av tanken. Og dette har medført at syklusen min - som alltid har vært jevn på 28 dager - har blitt lengre og ustabil. Er oppe i 32 dager nå! Hvem vet hvor lang neste blir! Vil ikke at den skal bli sånn. :/ men klarer ikke å slutte å være her, lese på BIM og tenke på prøvinga! Føler meg konstant stresset.. What to do? hehe.. skulle vel ha lagt datan "på hylla" og tenkt på noe helt annet til mai kommer men.. er en tenkende person. Føler jeg må "forberede" meg ved å tenke mye på det. Hm..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Du er ikke alene om å være overivrig:) Hvis du nettopp har sluttet på pillen er det normalt at tr er ustabil i starten. Min syklus varierer fra 26-29 dager. Var en gang nede i 25 også. Dersom det blir litt mye babytenking kan det være lurt å ta en Bim-pause. Jeg har gjort det i perioder der det ble litt mye. Men det er jo ikke rart vi tenker mye på det, det er jo noe stort som skal skje (forhåpentligvis) om ikke altfor lenge. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Har ikke gått på piller, så vet at det er "stress" som har forårsaket dette. Kanskje litt mye trening også..hehe.. går seg vel til håper jeg. Takk for det! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå