:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 her sitter jeg med is og coca cola og leser på krangle og ler. skulle tror jeg var gravid igjen (bortsett fra colaen da) for jeg husker at jeg elsket og være her inne da. må ha vært hormonene men uten anonyme så er det ganske så stas
danieI Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 bare si fra hvis du vil ha en klem, så skal jeg finne en som stiller opp!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 hehe.. slår deg hadt i hodet med en hammer, din anonym elsker
danieI Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 hæ? her prøver jeg å være hyggelig elsker ikke anonyme, elsker bare lillebråk og hun fine anonymknappen skulle jeg gjerne hatt her, selv om jeg ikke har brukt den så mye sjøl
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 hehe.. tok "klemmen" som "god bedring" sosiolketer er noe dritt. men da tar jeg gjærne i mot en klem ;-)
danieI Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 da skal jeg finne en klemmer til deg vøtt, det kan ta litt tid men hold ut!!
Dronningen! Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Det er så koselig atte men jeg må innrømme at jeg savner de anonyme litt - men kun litt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 hehe... sant. det er litt vel sukker søtt. må gå inn på skravle for og få litt "underholding" haha
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 finer du den? *holder ikke ut og vente lenger*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå