Gå til innhold

Ja... Da har vi testet ut Ålesund Sykehus... (Barneavdelingen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på besøk hos mine besteforeldre (guttungens oldemor og oldefar) på Sunnmøre, i nærheten av Ålesund. Natt til i går ble han så fryktelig tungpustet, sov nesten ikke den natten! Og i løpet av gårsdagen ble han bare værre og værre, så i 15 tiden bestemte vi oss for å oppsøke legen her. Vi kom rett inn og han ble satt på pustemedisin (ventoline). Han har fått påvist astma fra før, men verken ventoline eller fluitide hjalp. Legen ringte så anbulansen, for han syntes guttungen var for tett og sliten til at jeg skulle køre ham selv. Han kviknet veldig til i ambulansen... hehe DET var stas å kjøre, ja! På sykehuset ble han sjekket og fikk seg en times lur. Han var mye bedre men oksygen-nivået i blodet var litt for lavt (85-88) så de villa ha ham over natten. Så i natt hadde vi enda en runde med lite søvn, men det var pga medisineringen. I dag var han mer eller mindre seg selv, men litt redusert pga veeeldig lite mat... Så nå er vi tilbake hos besteforeldrene mine, og satser på at vi slipper en ny tur til Åse sykehus! Selv om pleierene der må roses opp i skyene, altså! De vi hadde var en gjeng med flotte og kjempekoselige damer!! :-D

Pjokken er forresten 2 1/2 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja pleierne der er fantastiske, jeg og mini hadde oss noen netter der da han var 3,5mnd... Kjempe koslige damer:)

Skrevet

Klemme fra oss da.

Svømme alene i morgen :( *SNURT*

Skrevet

Off... skummelt med sånt. Håper det går bra med han og at dere slipper flere sykehus-turer. Har selv hatt sånne turer men har "bare" endt i ambulanse og ikke sykehus.

Går han jevnlig på medisiner?

Jenta vår begynte å få flutide fast da hun var 1 1/2 år, da hadde hun hatt mange anfall. Nå er hun litt over 2 år og har aldri hatt anfall etter hun fikk flutide daglig. Får ventoline itillegg når hun er tett.

Skrevet

Det var veldig godt å ha TV på rommet siden han ikke fikk leke på gangen før prøvesvarene hadde kommet... En liten gutt ble passe frustrert av å sitte inne på det rommet i flere timer! Så det gikk endel i Thomas Toget og Postman Pat filmer! hehe Dro til Atlanterhavsparken etterpå hvor han fikk løpt fra seg! hihi

Skrevet

Blir med dere i tankene, vi, Dulosten min! Sånn som fjompenissen er nå kunne vi ikke vært med uansett! Kos dere! :-)

Skrevet

Ja, tårene stod i øynene mine da legen sa han hadde ringt ambulansen! Jeg tenkte "Er det virkelig sååå ille??" Han fikk også oksygen i ambulansen... Tror jeg har litt tendenser til å tro at det ikke er så ille som det er... *huff* Han skal gå fast på flutide nå fram til ny kontroll på Ullevål om 2-3 mnd... Astma fikk han påvist da han var ca 1 - 1 1/2, med melding om at den var veldig mild... Har vel ikke hatt anfall på nærmere 1 år...

Skrevet

PS: KIROPRAKTOR!!!!!

Er en fantastisk flink på Bekkestua, virkelig verdt et forsøk eller 2. 2 trykk på Fie så var hun bra.

Skrevet

Håper det går bedre nå!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...