Gå til innhold

Merkelige greier..ang mensen vs festeblødning m.m!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ja!

Jeg fikk lille snuppa mi i midten av september 07, dvs at ho strax er 7 mnd..puh, tida flyr!

Med sexlivet har det vært så som så med..og kan vel telle på 1 hånd hvor mange ganger vi har hatt sex siden ho ble født! Vi er anbefalt å ikke begynne på noe prevensjon siden vi brukte 5 år på å få henne!

Kondomer kan vi selvfølgelig bruke..

For 1 mnd siden sluttet jeg å amme, og tenkte at mensen ville komme relativt kjapt..og TROR det er mensen jeg fikk for 2 dager siden, men problemet er at jeg har blødd MINIMALT i 1 dag..dvs smådråper over 1-2 dager!! Og nå er det slutt..

Greia er da..er det mensen? Blør man så lite første gang etter graviditet og amming?

Eller kan det faktisk hende at dette er en festeblødning etter 5 samleier uten prevensjon?

Vi brukte som sagt nesten 5 år på å få til lille vakre sist..kan det ha gått så fort nå?

Noen som vet????? Eller kan dele erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...er det noen????

Bekymrer "rævva" av meg...

Skrevet

Vanskelig å svare, men ja du kan bli gravid etter 5 samleier fordi om du brukte 5 år sist.Noen ganger blir en raskere gravid rett etter en fødsel.Lykke til videre .0) Jeg fikk små blødninger før mensen kom skikkelig igang da.

Skrevet

Jeg brukte over 1 år på første....På andremann så ble jeg gravid med en gang, hadde mensen 1 gang fra slutt med p-piller til jeg var gravid.

Så det der varierer

Skrevet

Det er mange som sliter fælt med første og så blir gravid

"bare mannen ser på dem" etterpå.

Og dersom du er så bekymret, hvorfor tar du ikke bare en

test. Ingen her inne kan likevel si om du er gravid eller ikke.

Skrevet

første tok oss 2-3 år, nå er jeg gravid med numemr 2 selv om vi brukte prevansjon. SÅ ting kan forandre seg ja. Ta en test eneste måten å finne ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...