Gå til innhold

Erfaring med kronisk forkjøla unger??

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snuppa på 3.5 er forkjøla HELE tiden... enten hoster hun bare på kvelden, eller så er det full pakke, med feber og stort sett. Dette begynner faktisk og bli en smule slitsomt, for henne, og oss. Jeg har vært hos legen hver gang feberen har vart lenge, men får beskjed om at "jaja, det er sånn det er når de går i bhg". Men det kan da virkelig ikke være sånn????

Jeg hadde akkurat samme "problemet" når jeg var mindre, syk HELE tiden... i en alder av 17 fjernet jeg mandlene, og har vel knapt nok vært forkjøla siden, og legen mente det hadde en sammenheng.

Så, da lurer jeg på, kan jeg få "tvinga" gjennom en mandeloperasjon? Er det noen som har gjort det med sine små, og faktisk fått resultater?

Det resulterer i dårlig nattesøvn for oss alle, vond hals for snuppa, ho blir fort sliten, og ender opp med og være mer hjemme enn i bhg (noe som forsovit er greit nå, men ikke når jeg begynner og jobbe)

Noen med tips, råd, erfaringer???

Smådesperat mor....

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ingen??? Det hostes og harkes, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

dytter denne her i dag og jeg....

Skrevet

Junior tok en bakterieprøve i nesa, viste seg han hadde influensa-bakterie OG hjernehinnebetennelse-bakterie..

Var derfor han har vært syk siden han begytne i barnehagen i desember, forkjøla stort sett hele tiden..

Har dere tatt en slik prøve?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

uffda... nei, det har vi ikke tatt.

Nå har jentungen her vært forkjøla siden våren 2005 da.... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...