prinsessen født i juni=D Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 nå er jeg i uke 32, kjente nettop på mormunnen,nådde såvidt opp Den var helt bløt,som gelé. Klarte å få en finger "inni" og der var konsistensen helt ruglete. Er dette normalt?? (hadde rene hender) Har også hatt en del klart blankt,veldig strekkbart slim de siste dagene. Nesten som EL-slim. (beklager detaljer)
emelie87 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 høres ut som at livmoren begynner å modnes, gjør seg klar til fødselen... livmoren blir myk og mere tøyelig slik at det skal bli lettere for babyen å komme ut...
Gemini77 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 HVorfor i all verden stikker du fingrene oppi der nå hvis du kun er 32 uker på vei? Du ønsker vel ikke en tidlig fødsel? Man skal ikke rote for mye med livmormunnen, og man vet aldri hvordan tappen vil reagere.. Livmorhalsen er lang, så for meg høres det ut som kun den nederste delen er myk og åpen og resten er lukket. Helt normalt. Etterhvert som man er helt moden så er mormunnen helt avflatet.
prinsessen født i juni=D Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 har fram til nå ikke vært i nærheten,men etter å ha lest innlegg til folk som kjenner ofte,tenkte jeg bare å prøve. Trodde ikke jeg skulle nå den en gang. Passet på å ha helt rene hender,og ikke komme for langt oppi. Kvapp bare så grådig av det jeg kjente. Skal ikke kjenne mer ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå