jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Forrige svangerskap for 2 år siden var rubella antisfoff påvist når er det ikke påvist??? går det an da?
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Er litt usikker nå, trodde jeg hadde røde hunder som liten, men da er det jo rart om jeg hadde rubella antisfoffer for 2 år siden og ikke nå..
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 hæ? jeg vet rubella er røde hunder men hvordan går det an å ha antistoffer for røde hunder for 2 år siden og ikke nå?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Det jeg mener å spørre om er om du har fått disse antistoffene gjennom at du har blitt vaksinert? I såfall kan det skje at man ikke oppnår en livslang immunitet og at man trenger påfyllingsdoser for å ha antistoffer mot denne sykdommen. Har du derimot fått antistoffene gjennom å ha hatt sykdommen så skal det IKKE være mulig at de ikke lenger kan påvises..... (tror jeg...hehe...huff.. liker ikke være bastant ...hehe)
Sånn kan det gå Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Jeg opplevde dette i et av mine sv.skap, og da var det i hvert fall bare en feil på blodprøven/analysen. Be om at de tar ny blodprøve.
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ikke blitt vaksinert mot det tror jeg:-) tror jeg må sjekke med legen. Det er røde hunder i barnehagen til dattera mi. Og jeg husket jeg hadde påvist antistoffer mot dette når jeg gikk gravid med henne. Skulle bare dobbel sjekke helsekortet nå. Oppdaget at denne gangen står det at det ikke er påvist rubella antisfoffer. Huff. Blir litt svett nå.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Ja det kan jeg skjønne at er stressende.... huff... Men som noen andre her sier så er det mest sannsynlig en feil ved blodprøven... ta i alle fall en til... fort... og sjekk med en lege om du har blitt vaksinert eller hatt røde hunder.... Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå