*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Noen som vet om det finnes bilstoler som kan klikkes på teutonia spirit s3???
mamman til juliprinsesse Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Om du kjøper en adapter kan du klikke maxi cosi sitt bilsete rett på vogna. det har vi kjøpt. adapteren trur jeg vi ga 350 kr for. du finner informasjon på www.lilleprinsen.no
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 ellers kan man bruke britax sin baby stol.. maxi cosi? trodde ikke det gikk jeg da. er det nytt nå?
mamman til juliprinsesse Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Det vet jeg faktisk ikke altså da dette er helt nytt for oss :-) men vi har nå kjøpt maxi cosi cabriofix og adapter som er festet på vogna så klikker vi bare setet på så sitter det der. vi har prøvd det hjemme i stua og det funker veldig bra i hvertfall :-)
ny_mor Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei Alle adaptere som passer til MaxiCosi passer også til iZi Sleep. Lykke til.
jurgita&runa&trym Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 du får nå kjøpt bilsete fra teutonia også den heter tario!!! vi skal bestille teutonia spirit s3 og bil sete der ifra også))
jippii Skrevet 11. april 2008 #7 Skrevet 11. april 2008 det som jjankelt sier stemmer..og disse bilstolene er nesten identiske med akta graco logico s, så er nesten 100% sikker på at akta'n passer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå