Monajenten Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Gruer meg litt egentlig. For det er en jobb jeg tror jeg kunne trives godt i, og som er relatert til utdannelsen, men det er alt for lang reisevei. Ca. tre kvarter med bil utenom rush, og jeg har ikke bil så må ta tre busser...det går ikke det, med barnehage og det som er.. Har bestemt meg for å være positiv på forhånd, men vet liksom ikke hva jeg skal si om de spør om jeg er interessert og sånn. Huff..kunne de ikke bare ha bygget LITT nærmere meg da? :-/
ツWonderfull Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 synd det er så lang vei da. Jeg var i samme situasjon selv for et år siden, ville ha jobben, men hadde blitt altfor mye styr med reisevei...lå våken hele natten, og siden jeg visste innerst inne at jeg ikke kunne ha jobben om jeg hadde fått den, så ringte jeg et par timer før intervjuet og sa den jeg ikke kom... Men om du vil ha jobben, lykke til på intervjuet! :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Uff, 45 min med bil? Hvor er dette da? Jøss hvertfall Om du ikke får det til, er du kanskje ikke så intr? Hva slags jobb er det? Dumt at det var så langt, er vel ikke så mange jobber å søke for deg heller.. Lykke til hvertfall:)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg må også kjøre 45 min til en time på jobb går helt fint det altså, en vanesak (selvom det helt klart hadde vært deilig å jobbe nærmere)... Masse lykke til tuppa
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Lykke til på intervjuet da, synd den ikke ligger nærmere... Mami: Har dy fått lappen nå?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Hohoho neeeeei sitter på med mamma som jobber like ved..
Monajenten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 Ja men mami, det er med bil. Jeg må ta tre busser og da tar det mye lengre tid enn det. Og jeg rekker ikke henting i bhg mest sannsynlig. wonderfull, jeg har lurt på det. Men jeg føler at jeg bør gå på intervjuet..hmm.. vampyrmams: Det er utover mot Salhus.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Akkurat. Ja, kan kjapt ta litt tid om du skal helt fra ene enden av byen til uti der. Men tar det virkelig 45 min med bil? Jøss. Lykke til med valgene da.
Monajenten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 Takk:-) Tar vel gjerne 40 min da;-) Hehe. Men uansett så har jeg jo ikke bil, så det vil gå mye mer tid. SUKK!
chill+enda en til Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Bor ikke du på andre sida av byen da? Da er det jo et goodt stykke. Jeg bor i Åsane, jobber i Fana, og med bil tar det MINST 25 min hver vei, verre når det er rushtrafikk. :-p Litt dumt om det er drømmejobben da, men det er vel verdt det å iallefall gå på intervju? Lykke til, iallefall :-)
Monajenten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2008 Takk for det:-) Jo gjør liksom det...hmm.... Egentlig er det nok ikke drømmeDRØMMEjobben liksom, men jeg tror det hadde passet meg bra. Men som jeg sa til mamma - de ønsker meg vel ikke såpass mye at jeg får 200 kr i timen og firmabil ;-) *lov å drømme*
Solitude Skrevet 8. april 2008 #12 Skrevet 8. april 2008 Ingen sjans å invistere i bil hvis du tror at denne jobben er noe du kan tenke deg å gjøre en stund framover ? Men er enig i at 3 busser og barnehage levering høres skikkelig tungvint ut. Har nå 30 min til jobb, men skal snart bytte jobb og da blir det nærmere 40 min å kjøre tror jeg. Ville nok tenkt meg nøye om før man orker å styre med hele 6 bussturer daglig bare for å komme seg på jobb. Men hvorfor ikke gå på intervju og høre om dette kansje er midt i blinken for deg og så vurdere om det verdt bilkjøp eller førekortet hvis du mangler den...
unnl Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 Hadde det på samme måte... enten 45 min med bil + 15min med ferge, eller 45 min med buss, halvtime venting, 10 min med ferge. Valgte å kjøre bil, ble da 2 timer i reising hver dag. Rakk ikke b,hage, men det fikk pappa'n ta seg av i denne perioden, og det gikk fint. Jobbet slik i 7mnd, kunne gjerne gjort det lenger. En venner seg til det meste:)
Monajenten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2008 Jeg har førerkort, men problemet er at jeg har ikke råd til bil før jeg evt. har jobbet noen mnd. Økonomien er knapp allerede. Har uansett veldig lyst på bil da, så blir nok det med tiden. Men er enig, 6 busser er rimelig drøyt... Men skal gå med positivt sinn, så får vi se:-) Takk for svar, jenter!
☆Gudlo☆ Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 det er ikke tilfeldigvis den stillingen som arbeidsleder i en forretnig som heter noe med søm?..
Monajenten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. april 2008 Bedriften heter Stoff & Stil :-)
Mom2Two Skrevet 8. april 2008 #18 Skrevet 8. april 2008 Monajenten, Kan du ikke overleve med å ta bussen noen mnd, så spare det du kan og legge av til bil? Trenger jo ikke kjøpe noen fancy bil. Finnes da mange greie bruktbiler til en ok penge. Uansett, masse lykke til på intervjuet i hvert fall, skal tenke på deg!! Mange klemmer
Monajenten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 8. april 2008 Takk for det Mom2Two. Problemet er barnehagen. Jeg får ikke rukket å hente i barnehagen, og da er det jo umulig. Får høre litt ang. arbeidstider og sånn. Har uansett ikke tenkt å kjøpe noe fancy bil, men det er bare det at jeg har ingenting å spare nå, går omtrent i minus hver mnd. Men som sagt, jeg har tenkt å være positivt innstilt, så får tiden vise:-)
SaDa Skrevet 8. april 2008 #20 Skrevet 8. april 2008 Du har ingen som kan hente i bhg for deg de første mnd da? Foreldre, kjæreste, familie,venner el?
Monajenten Skrevet 8. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 8. april 2008 Nei, dessverre.. Ser at jeg høres veldig negativ ut, men jeg syns det er dumt. For det virker som en interessant jobb, men så vet jeg at jeg egentlig ikke kan ta den jobben uansett, pga. reisetiden. Men men, får se i morgen:-) Takk til alle engasjerte!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå