Gå til innhold

Har dere små "dilla" på noe?


MÅNS m/lilleMarius

Anbefalte innlegg

Junior her har dilla på biler og alt som går på hjul. Tilhengere!!!

 

Felger er kjempe stas!!Når han skal settes i bilstolen sin strekker han seg og skal helt ned til hjulet og undersøke (???)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kevin e åså heilt hekta på bila, skuter og 4 hjulingen. Tel pappas store glede så e han aktiv påsitter.Han har en hau av lastebila og gravera. Nåkka pappa har prøvd og få jenten til og leke med i alle år, uten den store ivern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskinen har vært kul lenge-

utrolig moro å se på klærne gå rundt og rundt inni der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så gøy å høre at gutta er hekta på biler! Min gutt på nå 3,5 år har siden 1 års alderen (og kanskje før) vært helt enspora på biler. Vi føler ikke at vi dyttet de på han, men har kanskje bygget opp under interessen med å gi han biler i gave osv. Han er fortsatt helt vill på biler. Nå kan han bilmerkene og legger merke til om de har 1000-metere og hva slags felger de har....

Nå har jeg en jente på 1 år som ikke har en eneste dokke da hun har arvet storebrors leker så langt...hun tar en bil av og til og kjører litt, men mest når bror også leker med dem. Men er helt klart ikke så gira som han var. Tror nesten man kan si at (ofte) er det kjønnsbestemt hva som blir interressene.

 

Men lillesøster på 1 år har nå blitt helt hekta på det samme som bror ble- nemlig Teletubbies. Vi har jo tenkt at hun ikke skal se så mye TV. Men hun har helt klart blitt gira på barnetv i og med at bror ser på det. Og vi har introdusert Teletubbies fordi det er så "enfoldig" og ufarlig. Og jammen har det blitt som en syk avhengighet. Hun kommer med dvd-coveret så fort vi kommer i stua. Og sist jeg sa nei, så ble hun stille ute i stua lenge mens jeg var på kjøkkenet. Kom inn og så at hun hadde fått ut dvd-plata, åpnet skuffen og lagt den inn og styrte med å presse den inn igjen.....fy søren hun har fått med seg endel ja.

Trenger jeg 15 min "fri" fra mamma-maset er det bare å sette på. Døm meg gjerne nedenom og hjem, men Teletubbies kan i enkelte tilfeller være min barnevakt. (i alle fall noe som okkuperer en liten stund)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...