Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 la meg i senga, og da kom det noen utrolig rare leamus lignende følelse rett over skambeinet... og det kom litt nå og da... noen som vet?!?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Hvor langt er du på vei da? kanskje babyen som sparket litt Eller hikker..
Tommage♀♂ Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Aner ikke, var vel bare en muskelkrampe=) Jeg hadde leamus i livmoren nesten hver dag en stund på videregående, veldig irriterende
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 det er jo ikke mulig! skal jo bare være 11+1 jeg.... Det begynte nå for første gang....!
Tommage♀♂ Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Herregus, skulle kanskje sett ut fra nicket ditt at du er gravid, hehe;p Var nok babyen da!
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 hehe... ja er gravid.. men det kan ikke være lille baby, er vel ikke muulig. er LIKSOM bare 11+1
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 dyttet på magen etter at det slutta, og da kom det tilabke to min etter.... og så ga det seg igjen.... hmm..
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 jøss... Hmm.. vært super deprimert idag, så hvis dette er den lille knuppen, da kan jeg iallfall smile
Gjest Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Kjenner jeg er dritt misunnelig hehe,, jeg vil også kjenne at reka spreller
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 hehe, jeg er liksom den som er misunnelig på ALLE da! ... Jeg er som sagt ikke langt på vei, magen er allerede ganske så stor... og for fåå dager siden kjente jeg livmoren over skambeinet for første gang, og nå ska jeg kjenne dette?!?!? bamsemumsen hopper?! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå