Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 la meg i senga, og da kom det noen utrolig rare leamus lignende følelse rett over skambeinet... og det kom litt nå og da... noen som vet?!?
Andrebolleiovnen Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Bebisen din som turner:) Er sånn her og, men nå er det armer og bein som stikker ut av magen i tillegg:) hehe Skikkelig snodig å se på Er i uke 31, enn du?
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 det er jo ikke MULIG!! jeg ska jo liksom bare være 11+1 jeg... men det begynte nå først idag.... :S
Andrebolleiovnen Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Begynte hos meg i uke 12 og:) Så det er godt mulig det:))
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 oh shit... jeg pressa nemlig litt på magen når det ga seg.. og da kom det tilbake 2 min etter... og sluttet litt igjen
Andrebolleiovnen Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 så morro da! Jeg hadde det mye i uke 12, 13 og 14, så forsvant det noen uker og kom igjen for fullt fra uke 22. Hvis det ikke var leamus, var det som om babyen kilte meg på innsiden av magen, eller sånn bobble følelse, om du skjønner.
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 jeg skjønner... ! håper dette fortsetter og aldri gir seg hehe!
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 for FÅ dager siden kunne jeg kjenne livmora over skambeinet..og så plutseli kommer dette ?! hehe..og magen da..magen stor som en ballong
Andrebolleiovnen Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 hihi Din første eller?? Min første, er noe spesielt som skjer med kroppen om dagen, det er sikkert:) Du får nyte det!! Og gi beskjed til jordmor eller legen at du har kjent liv også
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 min første ja =) skal nyte det max! hmm... ska til legen i slutten av april. syns du jeg ska si jeg har kjent LIV liksom? hehe (alltid så usikker)
Andrebolleiovnen Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Jeg gjorde det, og det noterte de ned. Er jo morro å dele med jordmor ihvertfall:) Masse lykke til!!!
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 hehe.. jeg har ikke gått til en jordmor enda... men har mer lyst til det feks, enn bare lege...! Tusen takk! Fortsatt trodde jeg dette var umulig... fordi alle sier jo at det ikke ska gå ann
Gemini77 Skrevet 8. april 2008 #13 Skrevet 8. april 2008 faktisk veldig vanlig å ha leamus i livmoren i starten av svangerskap og trenger absolutt ikke ha noe med at det er babyen å gjøre. Jeg hadde leamus i livmoren fra uke 8.. legen sa det var veldig vanlig da cellene i livmoren ikke alltid får nok oksygen ved alt det som skjer i livmoren i starten av svangerskapet.
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2008 okay.. for å si det sånn, ble litt sjokkert, men jeg får bare holde motet oppe da =) prøve å tenke positivt... hvem vet, kanskje det kommer igjen, på enannen måte? ( det er første gang jeg har vært positiv tror jeg..)
Andrebolleiovnen Skrevet 8. april 2008 #15 Skrevet 8. april 2008 Det sa alle til meg og, men jordmora mi sa at om jeg hadde kjent noe, ja da hadde jeg kjent noe:) Og i ettertid har jeg reflektert over det, fordi mange sier det kan være tarmgass etc. Men har samma følelse enda. Leamus og spark nå og, Men dette er MYE sterkere enn i uke 12, men at det var Turbotøtta som turna inni magen min i uke 12. DEFINITIVT!!! Jordmora kommer du vel til snart tenker jeg:) Da blir det gjerne annenhver gang lege og jordmor. Jordmora forteller mye mer og har mer tid til deg enn legen som følger klokka .... hehe
Miss Dynamite Skrevet 8. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. april 2008 hehe.. takk for svar.. jeg får nok bare leve med at det kan ha vært mye, men at jeg HÅPER det er knøttet...! hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå