Ksenia & Anjem Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 er du gravid?? whaaaat? var det planlagt eller? hehe trudde ikke typen din var klar jeg men selvsagt gratulerer så masse! når er termin? mamma25 her btw
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Ja, man må jo bli smelt litt på tjukken nå og da Satt på første forsøk, termin 6 november *olykke* Trodde ikke det skulle gå så fort da hehe, hadde egentlig satset på en aprilunge til hørte at folk flest bruker 6 mnd på å få det til,, jommen sa jeg smør.
Ksenia & Anjem Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 også må du oppdatere bloggen din med den nye leiligheta når alt er klart hohoh
Monajenten Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Smulesmurf, hihihihihihih, det skjønneste ever:-D Jeg skulle også bli født året etter, men jeg ble jo da født i november:-O
Gjest Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Ja jeg er i ekstase sånn bortest fra at jeg hater å være gravid da hehe.. Ja jeg sitter å skal legge ut litt bilder nå, men det er bare at malt tak og litt annet pussel, oppussingengår går treeeegt. Var det du som syntes fargen i stuen var fin foresten? den heter hvit Narciss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå