MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Jepp, da har jeg og sambo + min bror og hans samboer bestemt oss for at det blir Mallorca i sommer (vi reiser uten barn). Vi har kommet fram til at vi har lyst å bo i nærheten av Palma by, på et sted med fin strand. Men hvor bør vi bo? Noen som kan fortelle litt om erfaringer fra Mallorca?
Libido- Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Anbefaler waterworld, delfinparken og dyrehagen. Alt ligger samlet ikke langt fra Magaluf. Magaluf er forøvrig en "ungdomsplass" Men kjempefint å reise med barn utenfor fellesferien. Alcudia er veldig rolig og beregnet på familier. Det er det jeg vet... hehe =)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for tips, waterworld høres gøy ut:) Andre med peiling på Mallorca?
ToPrinsesser<3 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Har ikke bodd i Palma området, men Apollo har hotell i Palma og Illetas, ca 8km fra Palma som ser ganske bra ut :-) Ellers kan dere f.eks booke hotell på www.booking.com og flybilletter gjennom ving, apollo, star tour, sas osv.. http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Spania/Mallorca/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå