Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente¨på 28 år, gift og har en datter på litt over 1 mnd. Syns det er litt ensomt å gå hjemme når alle mine venner er på jobb på dagtid. Rakk ikke å gå på svangerskapskurs så har ikke noen barselgruppe å gå på. Noen som vil møtes på cafe eller trilletur? Må nesten le litt, høres ut som en "kontaktannonse".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fra Ålesund. Eller, rett uttafor egentlig da.

Har ei jente på 6mnd.

Skrevet

hei :-)

Det er en gjeng herfra som møtes på cafe eller lignende en gang i uka (slik jeg har skjønt det) hva med å bli med dit en gang? Er avlyst i morgen, men tror det blir treff neste onsdag.

Skrevet

Hei. Er det det treffet som er på lyspunktet i byn? hvilken alder er det på barna? hyggelig med rask respons:)

Skrevet

Tror det pleie å vær på lyspunktet ja.. :-) å så vidt e vet e ihvertfall ett par av barna født i februar 08 (samme som min gutt)

Skrevet

Har foresten ikke vært med sjøl før, men kjenne ei som pleie å gå dit.. skal vær med neste gang det blir treff e planen :-)

Skrevet

Kan no reise på neste treff da:) Lurer på om det er på lyspunktet i byn. Synes jeg hørte noe om det når jeg var gravid. Hadde hvert greitt og vist litt om det først, så vi ikke bare trenger oss på en etablert gruppe:) hvis du forstår. Hvor gammel er du?

Skrevet

veit du klokkeslettet? Hadde vert art å blitt med:) Er det mange som er med på den gruppa?

Skrevet

12.30 så vidt e vet.. om du ser i kolonna øverst til venstre på dinne sida så e det en "knapp" for DIB-treff.. gå inn der så e det mer info.. Tror det e litt forskjellig kor mange som møte opp. Åpent for alle som vil så vidt e har skjønt :-)

Skrevet

Mente ikke å spør kor gammel du er, det var jenta di e lurte på:)))

Såg no de va 6mnd. Herregud, E litt trøtt no ja:::)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...