mars-2008 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Er en jente¨på 28 år, gift og har en datter på litt over 1 mnd. Syns det er litt ensomt å gå hjemme når alle mine venner er på jobb på dagtid. Rakk ikke å gå på svangerskapskurs så har ikke noen barselgruppe å gå på. Noen som vil møtes på cafe eller trilletur? Må nesten le litt, høres ut som en "kontaktannonse".
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg er fra Ålesund. Eller, rett uttafor egentlig da. Har ei jente på 6mnd.
--Elin-- Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 hei :-) Det er en gjeng herfra som møtes på cafe eller lignende en gang i uka (slik jeg har skjønt det) hva med å bli med dit en gang? Er avlyst i morgen, men tror det blir treff neste onsdag.
mars-2008 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2008 Hei. Er det det treffet som er på lyspunktet i byn? hvilken alder er det på barna? hyggelig med rask respons:)
--Elin-- Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Tror det pleie å vær på lyspunktet ja.. :-) å så vidt e vet e ihvertfall ett par av barna født i februar 08 (samme som min gutt)
--Elin-- Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Har foresten ikke vært med sjøl før, men kjenne ei som pleie å gå dit.. skal vær med neste gang det blir treff e planen :-)
mars-2008 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2008 Kan no reise på neste treff da:) Lurer på om det er på lyspunktet i byn. Synes jeg hørte noe om det når jeg var gravid. Hadde hvert greitt og vist litt om det først, så vi ikke bare trenger oss på en etablert gruppe:) hvis du forstår. Hvor gammel er du?
mars-2008 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2008 veit du klokkeslettet? Hadde vert art å blitt med:) Er det mange som er med på den gruppa?
Gjest Skrevet 8. april 2008 #10 Skrevet 8. april 2008 Vet du om det er noen som har eldre barn der også?
--Elin-- Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 12.30 så vidt e vet.. om du ser i kolonna øverst til venstre på dinne sida så e det en "knapp" for DIB-treff.. gå inn der så e det mer info.. Tror det e litt forskjellig kor mange som møte opp. Åpent for alle som vil så vidt e har skjønt :-)
mars-2008 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 Mente ikke å spør kor gammel du er, det var jenta di e lurte på)) Såg no de va 6mnd. Herregud, E litt trøtt no ja::))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå