Gå til innhold

Vært på UL i dag :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i magen bor det en nydelig gutt! Alt var perfekt, og magefølelsen min stemte helt; Magnus får en lillebror!

 

Gøy at magefølelsen stemte denne gangen, sist gang hadde jeg ikke noen magefølelse, men magnuspappan var helt sikker på at det var en gutt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så moro da :) blir jo supert for han med en lillebror! Og deilig for mamman og pappan å slippe å kjøpe alt av utstyr på nytt ;)

Skrevet

Jepp, er kjempe greit med klær og utstyr!

 

Og forresten, gratulerer med smulesmurfen! Håper kvalmen din forsvinner snart....Min kvalme har nettopp kommet tilbake :-S

Skrevet

gratiis med enda en gutt :) har 2 gutter selv hvor minstemann er 3 mnd i dag :o)

Skrevet

Sånn sett håper jeg faktisk litt på en jente til jeg :) da trenger vi ikke bruke penger på noe nesten hehe, men selvfølgelig hadde det jo vært morro med gutt også..

 

 

Tusen takk :) ja det håper jeg også,, føler meg nær døden om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...