Mersa og gutta <3 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Og i magen bor det en nydelig gutt! Alt var perfekt, og magefølelsen min stemte helt; Magnus får en lillebror! Gøy at magefølelsen stemte denne gangen, sist gang hadde jeg ikke noen magefølelse, men magnuspappan var helt sikker på at det var en gutt :-)
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 åååå så moro da blir jo supert for han med en lillebror! Og deilig for mamman og pappan å slippe å kjøpe alt av utstyr på nytt
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Jepp, er kjempe greit med klær og utstyr! Og forresten, gratulerer med smulesmurfen! Håper kvalmen din forsvinner snart....Min kvalme har nettopp kommet tilbake :-S
Ksenia & Anjem Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 gratiis med enda en gutt har 2 gutter selv hvor minstemann er 3 mnd i dag )
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Sånn sett håper jeg faktisk litt på en jente til jeg da trenger vi ikke bruke penger på noe nesten hehe, men selvfølgelig hadde det jo vært morro med gutt også.. Tusen takk ja det håper jeg også,, føler meg nær døden om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå