ariel78 Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Skal på stobyweekend, men mangler hotell.. Ser ut som det er veldig dyrt, noen som har noen bra tips om hvilke områder det er fint og bo, evnet hotell?
## lille blomst ## Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 På www.kosesiden.no fant jeg informasjon om London. Trykte på flere reisetips (på forsiden) og da fant jeg det.
ToPrinsesser<3 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 www.booking.com er en super side å finne og bestille på Strand Palace er bra; http://www.strandpalacehotel.co.uk/ Park Inn London, Russel Square; http://www.rezidorparkinn.com/cs/Satellite/Page/ParkInn/Page/parkinnHotelSEO/1165588418324/en/hotelCode--lonpb/
Jenny-penny Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 www.hotels.com Bayswater er ett veldig fint sted å bo:)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Hvis du vil bo i nærheten av Oxford street, så er St. Giles tingen! Grei standard og utrolig små rom, men du bor midt i shoppingeldoradoet:)
mamma til to=) Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Signerer miss sunshine. Har ikke vært der, men drar om en uke. Har bestilt på st. giles, 2300 ca med frokost to netter og to personer. Kan vel ikke bli mer sentralt. =)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 Åh, gled deg mamsen82!! London er helt fantastisk, jeg elsker den byen. Og beliggenheten på det hotellet er helt perfekt, vi gikk innom hotellet både titt og ofte med poser etterhvert som vi shoppa.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 Du kan få kjempe masse billig. Nå er ikke jeg kjempe into hotell bransjen, da jeg aldri har bodd på hotell som turist akkurat. Men, jeg vet hvilke områder jeg vil anbefale. Oxford Street er et big no-no... Mener nå hvert fall jeg. Slitsomt, kjedelig gate. Ville jammen ikke brukt mye tid der. Det er litt som Karl Johan til Oslo - liten vits. Det mer spennende finner du ellers rundt i London. Kan gjerne bo i nærheten - bare ikke midt i gryten. Sjekk into Kensington - Earl's Court, Knightsbridge, South Kensington, Notthing Hill, Chelsea, Holland Park... Alle greie områder - ganske så sentrale ja. Ville holdt meg unna Oxford/SOHO.
mamma til to=) Skrevet 8. april 2008 #9 Skrevet 8. april 2008 Å så gøy å høre! Er akkurat slik jeg vil ha det.. Blir mye shopping de dagene så da blir det deilig å være rett ved. Blir nok en del poser som kan være greit å få lagt fra seg ja.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå