Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 har dere forsikring, reise og livs forsikring og hva med barna? jeg må inrømme og ikke ha skaffet meg dette, har kun inbo forsikring, men er så mange forskjellige selskaper, hva har dere? hvor mye betaler dere? er skjedd så mye her at jeg faktisk har innsett hvor fort et liv kan bli borte, da pappan til gutta mine ble drept. hjelp meg of finne en fin forsikring for meg og mine barn da.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg har studentforsikring hos gjensidige og nå har jeg bestilt den utvidede barneforsikringen fra gjensidige. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg å finne en, men sjekk den ut iallefall. PS. Kondolerer.
Gjest Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Eg har via Gjensidige forsikring. Du kan jo ringe og få eit møte med dei. Har livsforsikring, innbo, reiseforsikring, forsikring på tulla mi (usikker på alt som ligg inni forsikringssummen).Bet. i underkant av 900 kr mnd.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Jeg har innbo og reiseforsikring i IF. Betaler vel rundt 1100 totalt i året tror jeg... Har ikke barneforsikring. Grunnen er som så at jeg velger å tro at helsevesenet i Norge er lagt opp slik at man ikke trenger barneforsikring for å få god og nødvendig behandling. Dersom barnet mitt mot formodning skulle dø er penger det siste jeg vil ha. Dersom barnet mitt skulle bli sykt og trenge behandling i utlandet, og vi ikke får noe hjelp fra den norske stat vil mine foreldre hjelpe oss økonomisk. Vår økonomiske situajson per idag er ikke veldig god, men etter endt utdannelse og økt inntekt kan det tenkes jeg ser anderledes på saken. Da vil nok jeg og sambo også skaffe oss noen andre forsikringer. Ang hvilket selskap du bør velge vil jeg hvertfall anbefalle deg IF. Kjenner mange som bruker de og ingen har klaget hittil. Vesta derimot vil jeg fraråde deg å bruke. I en test tv2 hjelper deg gjorde for en stund siden kom de dårligst ut. Min x bruker vesta og har hatt MYE tull med de, bl.a. i forbindelse med innbrudd i en bil osv...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 reiseforsikringen gjelder forresten meg, samboer, og alle barn i husstanden under 20 år. Den gjelder også i hele verden.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Man vil nok få behandlingen man trenger, men hvis barnet blir varig arbeidsufør før fylte 18 år, vil det bli minstepensjonist resten av livet. Derfor har jeg valgt barneforsikring med uføredekning. Dessuten er det en del forsikringer som gir tilskudd til ombygging av bolig etc, noe mange har erfart at det offentlige er knipne på....
Gjest BigMama og februargutta Skrevet 8. april 2008 #7 Skrevet 8. april 2008 takk for svar, får ta og se litt på nett og ringe rundt og høre..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #8 Skrevet 8. april 2008 hei jeg snakka med Gjensidige idag, barneforsikring 'mini' koster 996 i året. Det er dyrt, når man er alene om alt... på de andre barna hadde vi ulykkesforsikring bare, Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre, om jeg skal velhe kun ulykkesforsikring,, eller om jeg skal velge mini.. jeg er alene med vesla .
mammaen til Luca Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Jeg har innbo, reise, bil og babyforsikring i pluss banken. Deler av forsikringen er igjennom fagforbundet, men ellers betaler jeg 1100 kr pr. mnd! Det er mye, men føler det er nødvendig. Og husk å få tak i europeisk helsetrygdekort fra NAV for alle i familien (også barna) om dere reiser utenfor Norges grenser. Denne gir rett til behandling på sykehus om uhellet er ute i utlandet
winneboo Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Har forsikret meg selv, vesla og reiseforsikring. Det koster ja! Har egentlig ikke råd til det, men tar meg råd til det. Ikke noe klær shopping for tiden hvertfall..hehe...er maaaange mnd siden sist det gitt, i fjor sommer tror jeg..hehe. Hør i banken din hva slags forsikringer de kan tilby deg
Gjest Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 jeg har innboforsikring, reiseforsikring, bil, og forsikring på meg selv og på Elias. Betaler 600 kr pr mnd og bruker if. Postbanken har barnas trygghetskonto, hvis du velger og få barnetrygden inn på den er barnet ditt gratis forsikret. Ulempen er at du bare kan ta ut penger en gang pr mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå