Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 noen som vet om hvor man kan gå inn for å melde sin interesse for å være med i en reklame osv??? finnes det en side på nettet?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg vet at gubben ble spurt om å legge ved sine data når han gikk på kurs ved arb.kontoret for noen år siden.... se etter kastingbyråer på nettet eller så har blitt avertert etter folk i aftenposten.....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Da må du ta kontakt med modellbyråer og få blidet av den som vil være modell i reklamen i arkivet til byrået. Så vil de som skal lage reklamen bruke arkivet til byrået til å finne ansiktstypen de er ute etter. Elite, Team, Heartbreak, Funny Faces. Du finner flere på gule sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå