Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Og greier ikke å være i dette forholdet lenger. Helt umulig! Det har skranta mellom meg og barnefar en god stund, og nå har det gått så langt at det er stopp for min del. Selvfølgelig fryktelig synd på ungen, men jeg tror vi alle får det bedre om jeg og pappan ikke er sammen. Det er jo pga ungen jeg har holdt ut så lenge. Helt slutt på alt som heter fysisk kontakt..Men idag da barnefar plutselig skulle gi meg en nuss så skulle han stikke inn tunga. Og jeg fikk faktisk panikk! Dette var liksom helt utenfor mine forventninger, og har liksom satt bort mine tanker om at vi skal gjøre slikt. Jeg synes rett og slett det var ekkelt. Huff! forferdelig synd og si det på den måten. Men jeg synes det var ekkelt som sagt. Og det sier kanskje litt.. Nå har det seg slik at jeg har fått følelser for en annen mann. Og velger nok å prøve å satse på dette når jeg eventuellt flytter ut. Og lurer derfor på om det er noen andre som gikk slik, i ett forhold og fikk følelser for en annen? Dette ble nok rotete..men vet ikke helt hva jeg lurer på. Kanskje litt om hvordan dere hadde det? Det har nå gått utover matlysten min. Og er kanskje mye trist og lei. Sambo mener at alt er som før, mens jeg har mistet livsgnisten. Vi har vært sammen i mange år, og har nok nå lyst til å leve litt. Vi ble sammen som 16 åringer, og jeg ser nå at det er ikke sunt. Hvertfall ikke for min del. Nærmer meg 30årene, og har liksom lyst til å leve!! så kanskje det er det som lokker.. Endelig leve alene?!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde nok ikke flyttet fra barnefaren og rett inn i et nytt forhold. Du har et barn som du må tenke på først, så finn ut og SØRG for at det nye forholdet er bra og stabilt før du involverer barnet ditt...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 hvor gammelt er barnet ditt? det du beskriver følte jeg litt av etter jeg fødte for 8 mnd siden,men nå når ting roer seg er jeg jammen gla jeg ble hos min elskede..vi jobbet sammen ikke mot hverandre og det hjalp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå