flypapir Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Han har fulgt en oppskrift som er ment på 4 brød i en langpanne. Han har derimot delt deigen i to og har de i hver sin brødform.... Jeg sitter her og er klar for å le litt av ham..
Sivalur Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Er dumt å le da, kanskje han aldri vil bake brød igjen?? Skulle ønske min samboer ville bake brød, men han gidder det like lite som meg..
flypapir Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Han skal ha skryt, for han er kjempeflink.. Jeg har også sagt til ham hva jeg mener om saken, så han er forberedt på litt mobbing dersom det renner over...
Sånn kan det gå Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Mannen min baker brød stadig vekk han, akkurat som jeg, uten problemer og også helt uten skryt.
Sivalur Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 oktaviastar: er jo sånn det skulle være ja. Men må innrømme at her i huset er det ingen som baker brød, så butikken lever godt på oss... men begge lager middag selvsagt.
Mersa og gutta <3 Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Brødene kan iallefall bli interiesante :-) Kjekt med nybakt uansett da! Her i huset baker og mannen brødene....men i brødbakemaskin da!
flypapir Skrevet 8. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2008 oktaviastar: Mente vel egentlig at han er flink generelt jeg da.. Men blir moro å se hvordan disse brødene blir. Håper hverfall de smaker godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå