Mamsen og lillegutt Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 Nicolai??? Både gutte- og jentenavn....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Mina, Matilde (naboene våre, hehe), Jenny, Emilia... Benjamin, Aksel, Aleksander, Andreas, Mads... Syns nesten alle navn passer med Nicolai, det er liksom nytt og gammeldags på samme tid )
prebs Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Masse, egentlig. Noen jeg synes er fine: Henrik Andreas Christian Sebastian Jacob Wilhelm Johan August Edvard Peder Caroline Benedicte Helene Maria Marie Sofie Julie Martine Oda Thea var noen: )
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2008 Takk for forslag:) Men hva syns dere om Andrea eller Amelia?
wirre;o) Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 Zusette Vilmine Nani Berentine Leander Nathaniel Andreas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå