Leah<3Mamma Skrevet 8. april 2008 #1 Skrevet 8. april 2008 dette her er superflaut asså...å i tilegg kommer ikke anonymknappen opp så jeg må skrive under med navn...men jeg må spørre...var i dusjen i sta...ble uhyre kåt og skrudde av dusjen og stod naken i dusjen og koste med meg selv. plutselig så spruta det ut med veske...lurer på om det er fostervannet som gikk eller om jeg rett og slett fikk oppleve spruting for første gang?? hjelp...hvordan ser fostervannet ut og kommer det masse...vil helst slippe å måtte forklare dette for jordmor...:S
Gjest Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Tja... dette kan jo være både sprut, urin og fostervann, det. Fostervann kan se forskjellig ut; alt fra helt blankt til blodblandet til nesten svart (som jeg har hatt fordi babyene blir stresset og bøsjer i vannet under fødselen). Jeg ville lagt et bind i trusen og fulgt med på om det fortsetter å lekke, og evt kontakte føden for å få dem til å sjekke det ut.
Leah<3Mamma Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 urin er det ikke...for det luktet ikke urin...får se det ann da..takk for svar:)
HelenFlores Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Du trenger ikke forklare i detalj når du ringer føden:) Bare si du stod i dusjen og tror vannet gikk. Men om det var vannet så vil det komme mer, for det produseres nytt hele tiden. Så ta på deg en mørk truse og følg med:)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg har aldri hatt sprutorgasme, men vet at man spruter i det man får orgasme. Så dersom du fikk orgasme i det momanget du sprutet så er det sikkert det.... Men ta på et truseinnlegg eller bind og sjekk om det blir vått. Da kan det i tilfelle være fostervannet. Og dersom du tror det er det så ring føden for å komme inn til sjekk!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 http://www.doktoronline.no/qa/forum/4/qa986388.html her er en link vedrørende sprutorgasme...
Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg opplevde noe lignende her på søndagen som var... Var intim med samboeren min og plutselig ble det veldig vått mellom oss. Jeg trodde først det var han som kom, men det var ikke det. Det som kom ut samsvarte ikke med sæd heller. Jeg ble ordentlig nervøs for om det kunne være fostervann, så jeg fikk komme til sjekk på sykehuset på mandag kveld. Der konstaterte de at det ikke var fostervannet som var gått og alt sto bra til med nurket i magen. Alle jeg har snakket med har spurt om det kan ha vært et urinuhell dette her eller om denne væsken kom i forbindelse med orgasme. Nei og nei. Det var ikke urin og det var ikke i forbindelse med orgasme. Legen som undersøkte meg på sykehuset sa at vi har en del væskefylte kjertler inni skjeden og det kan ha vært disse som tømte seg. Det er det nærmeste jeg har kommet noen forklaring på det som skjedde... Men jeg vil nok også anbefale deg å ta på deg et bind for å se om det kommer noe mer. Og om du får regelmessige smerter må du ringe føden umiddelbart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå